W artykule zatytułowanym "Nasz Sklep- franczyza w kilku wariantach" zamieszczony został wywiad z Prezesem Zarządu Polskiej Sieci Handlowej Nasz Sklep S.A. W rozmowie poruszony został temat m.in. twardej franczyzy, ekspansji na pozostałe województwa, różnych modeli franczyzy.
W artykule zatytułowanym „W Rzeszowie dla wszystkich handlowców jest miejsce” przegląd lokalnego rynku. Rzeszów jest najważniejszym centrum przemysłowo-handlowym Polski południowo- wschodniej. Pomimo pojawienia się w ostatnich latach dużych marketów nie wpłynęły one negatywnie na obroty lokalnych sklepów.
Na Podkarpacie "Poradnik Handlowca" zawitał w związku z prowadzonymi od półtora roku bezpłatnymi szkoleniami handlowców ze wszystkich niezależnych placówek handlowych z całej Polski. W szkoleniu wzięli udział również pracownicy i franczyzobiorcy PSH Nasz Sklep.
Na str. 58 w dziale Tematy miesiąca – Aktualności zamieszczony został news dotyczący nowego programu lojalnościowego „Tylko dla Orłów”. Program potrwa do 31 sierpnia br.,a nagrodą są dwa wyjazdy konferencyjne: krajowy weekendowy oraz podróż na Rodos.
W "Trzech pytaniach do..." odpowiedzi udziela Prezes Zarządu Grupy Kapitałowej Specjał, Krzysztof Tokarz. W rozmowie m.in. o nowo otwartych oddziałach- w Łodzi i w Gdańsku, o przeprowadzonych inwestycjach oraz o sieciach franczyzowych.
W majowym numerze Wiadomości Handlowych zamieszczona została obszerna relacja z piątej edycji konkursu „Market Roku”. Wśród finalistów do nagrody w kategorii małe sklepy spożywcze (powierzchnia sprzedaży do 100 mkw.) znalazł się Nasz Sklep – sklep nr 38, mieszczący się w Rzeszowie przy ulicy Żwirki i Wigury 8.
Wyróżnienie w piątej edycji konkursu "Market Roku" dla Naszego Sklepu nr 38 mieszczącego się w Rzeszowie przy ul. Żwirki i Wigury 8 odebrał Jan Sałata, wiceprezes sieci Nasz Sklep, który jak sam podkreśla takie spotkanie to coś więcej niż tylko współzawodnictwo. To również możliwość wysłuchania znakomitych prelegentów, pozyskania wielu ważnych informacji dotyczących rynku FMCG, to okazja do poszerzenia wiedzy o wszystkim, co ważne dla branży.
W numerze zamieszczona została Lista 400 sieci detalicznych i hurtowych. W zestawieniu w pierwszej dwudziestce znalazła się Polska Sieć Handlowa Nasz Sklep S.A. oferująca dwa modele franczyzy pod brandem Nasz Sklep oraz Delikatesy Premium.
Dla branży hurtowej oraz sieci handlowych rok 2013 będzie bardzo trudny, co podkreśla w komentarzu do artykułu prezes GK Specjał Krzysztof Tokarz. Specjał stawia na dalszy rozwój, m.in. poprzez inwestycje w segment produktów nabiałowo- tłuszczowych. Chcemy być na krajowym rynku największą firmą dystrybucyjną z kapitałem polskim – podkreśla Krzysztof Tokarz.
W dziale Regionalne inicjatywy wzięto pod lupę województwo podkarpackie i działającą w regionie Gminną Spółdzielnię z Głogowa Małopolskiego. Cztery z piętnastu sklepów GS-u działa pod szyldem Nasz Sklep, w marcu jeden z nich przeszedł pod skrzydła Naszego Sklepu Premium.