Polska Sieć Handlowa Nasz Sklep jest częścią GRUPY KAPITAŁOWEJ SPECJAŁ.
Jesteśmy ogólnopolskim dystrybutorem FMCG, jedną z największych polskich firm oraz największym pracodawcą na podkarpaciu. W związku z ciągłym rozwojem i poszerzeniem naszych struktur zatrudnimy na stanowisko:
Regionalny Kierownik ds. Operacyjnych w branży fmcg
Główne zadania na stanowisku:
- Zarządzanie operacyjne siecią sklepów własnych.
- Współkształtowanie strategii rozwoju spółki.
- Efektywne zarządzanie siecią sklepów w zakresie przychodowym i kosztowym.
- Planowanie i wdrażanie działań mających na celu utrzymanie wysokich standardów obsługi klientów.
- Planowanie, monitorowanie i analiza kluczowych wskaźników wydajności operacyjnej spółki.
- Poszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiązań mających na celu optymalizację i zwiększanie efektywności biznesowej.
- Wsparcie w rozwoju managerów przez dzielenie się własnymi doświadczeniami zawodowymi i coaching.
- Inicjowanie niezbędnych zmian w spółce wspierających jej rozwój.
- Kształtowanie pozytywnego wizerunku spółki i reprezentowanie jej w szeroko rozumianym środowisku biznesowym.
Nasze oczekiwania:
- Kilkuletnie doświadczenie na stanowisku zarządczym w branży FMCG, warunek konieczny.
- Co najmniej 2- 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedaży: silne umiejętności przywódcze pozwalające skutecznie zarządzać zespołem i motywować go do osiągania wysokich wyników.
- Nastawienie na cel i umiejętność pracy w oparciu o założone KPI.
- Doświadczenie w zarządzaniu w strukturze rozproszonej.
- Umiejętność strategicznego myślenia i wyciągania wniosków.
- Wysokie umiejętności analityczne.
- Umiejętność współpracy w zespole.
- Biegła znajomość pakietu MS Office.
- Dyspozycyjność, gotowość do odbywania podróży służbowych.
Oferujemy:
- Pracę w dużej i stabilnej firmie, w zgranym i dynamicznym zespole,
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub współpracę B2B,
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system motywacyjny,
- System premiowy uzależniony od osiąganych wyników,
- Narzędzia niezbędne do pracy: samochód służbowy, laptop, telefon,
- Pakiet benefitów dla Ciebie i Twojej rodziny,
- Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie,
- Karta Medicover Sport,
- Bony świąteczne,
- Świąteczne akcje dla dzieci,
- Program Wsparcia Pracowników, zapewniający dostęp do porad finansowych (pożyczki na preferencyjnych warunkach),
- Wsparcie Fundacji Specjał (pomoc w przypadkach zdarzeń losowych i klęsk żywiołowych),
- Spotkania integracyjne,
- Wycieczki firmowe z dofinansowaniem pracodawcy (odwiedziliśmy m.in takie miejsca jak: Chorwacja, Grecja, Czechy, Austria, Włochy, Turcja),
- Vouchery na masaże oraz do strefy spa,
- Możliwość korzystania z Ośrodka Wypoczynkowego 'Dolina Wiaru' oraz z Hotelu Splendor (na preferencyjnych warunkach).