W ostatnim numerze miesięcznika Wiadomości Handlowe na 34 stronie został zamieszczony wywiad z Krzysztofem Tokarzem, Prezesem GK Specjał. Opublikowana rozmowa dotyczy m.in. współpracy z firmami Delko i Polski Tytoń. Z wywiadu można również dowiedzieć się o rezultatach przejęcia spółki LD Holding oraz planach i założeniach rozwoju sieci franczyzowych. To jednak tylko część tematów poruszonych podczas rozmowy. Zachęcamy do lektury.
Na 12 stronie branżowego magazynu znalazła się kolejna już relacja z biesiady handlowej, która odbyła się w maju w podrzeszowskiej Jasionce. Jak czytamy w artykule, była to rekordowa edzcja wydarzenia, ponieważ zgromadziła przeszło 120 producentów.
Na 10 stronie publikowano informację dotyczącą rozwoju sieci Delikatesy Premium, która liczy już dwieście placówek. W artykule można również przeczytać, że do końca roku planowane jest uruchomienie kolejnych 40 sklepów pod tym szyldem.
W magazynie Życie Handlowe można przeczytać szczegółach konkursu „Przeboje FMC. W jury tegorocznej edycji zasiadł Krzysztof Tokarz, Prezes GK Specjał.
W dziale Aktualności zamieszczono informację dotyczącą współpracy z firmami Delko i Polski Tytoń. Podmioty te razem z GK Specjał utworzyły pilotażową spółkę pod nazwą Integracja. Więcej o nowej inicjatywie można przeczytać na 8 stronie branżowego miesięcznika Życie Handlowe.
Miesięcznik Handel to kolejne pismo branżowe, które zwróciło uwagę na ostatnią plenerową biesiadę handlową zorganizowaną przez GK Specjał. Na stronie 104 magazynu można przeczytać relację z tego wydarzenia.
W Poradniku Handlowca w dziale poświęconym wydarzeniom z branży opublikowano relację z ostatniej biesiady handlowej. W plenerowym spotkaniu wzięło udział przeszło120 firm z branży FMCG.
W najnowszym wydaniu magazynu Hurt&Detal zamieszczono dodatek specjalny dotyczący rozstrzygnięcia V edycji konkursu „Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich”. Nagrodę w kategorii Usługi dla handlu otrzymał Krzysztof Tokarz, Prezes GK Specjał, który został wymieniony w gronie laureatów.
W majowym wydaniu magazynu ŻyciE Handlowe opublikowano informację dotyczącą rozwoju sieci Livio. W artykule można przeczytać o kolejnych nowych placówkach sieci, która coraz wyraźniej nabiera ogólnopolskiego charakteru.
W piątym w tym roku numerze Życia Handlowego można przeczytać o hurtownikach z Tomaszowa Lubelskiego i Biłgoraja, którzy inwestują w sklepy działające pod szyldem Nasz Sklep.