Kongres jest okazją do wymiany doświadczeń, rozwoju nowych wizji czy prezentacji badań. Reakcje zeszłorocznych uczestników wskazują, że wydarzenie jest potrzebne w branży, bowiem gromadzi ekspertów, liderów opinii oraz kluczowe postacie w polskim handlu. Także w tym roku moderatorami w/w wydarzenia będą redaktorzy najlepszych pism branżowych rynku FMCG.
Dlatego zaproszenie do udziału w debatach i panelach dyskusyjnych kierujemy do przedstawicieli najwyższego szczebla organizacyjnego kluczowych koncernów i firm na polskim ryku FMCG.
KONGRES FMCG 2018 – „Dokąd zmierza polski handel?”
Poprzednia edycja odbywająca się pod hasłem „Dokąd zmierza polski handel?” była współorganizowana przez czasopisma branżowe m.in. „Wiadomości Handlowe”, „Handel”, „Poradnik Handlowca”. Kongres otworzyła mini debata pod hasłem „Rynek FMCG 2025. Producenci i dystrybutorzy mogą wspólnie tworzyć przyszłość handlu w Polsce”. W ramach wydarzenia odbyły się prezentacje: „Konsument przyszłości w Polsce. Potrzeby i oczekiwania Polaków”, „Misje zakupowe polskich shopperów. Jak Polacy robią zakupy?”, „Polska i świat. 10 kluczowych trendów rynku FMCG w 2019 r.” czy „Sklepy wpadają w sieci. Polski handel dziś i jutro”. Ogromne zainteresowanie wzbudziły debaty: „Wyzwania przyszłości. Konsument i nowe technologie zmieniają handel”, „Niskie ceny to nie wszystko! Handel stawia na jakość, wygodę, ofertę i obsługę”, „Perspektywy handlu małoformatowego w Polsce. Szanse i zagrożenia” oraz „Handel i producenci to dwie strony medalu. Dlaczego nie jedna? Blaski i cienie współpracy polskich dystrybutorów i producentów”. Zakres merytoryczny został poparty aktywnym udziałem ekspertów m.in. z Nielsena, Mintela, GfK, CWR, PwC oraz LZ Retailytics.
Wśród uczestników zeszłorocznej edycji Kongresu znaleźli się:
BOGUSŁAW KOWALSKI, PREZES ZARZĄDU GRAAL S.A.
MAREK MOCZULSKI, PREZES ZARZĄDU BAKALLAND S.A.
TOMASZ WIELGOMAS, WICEPREZES ZARZĄDU DAWTONA SP. Z O.O.
KRZYSZTOF GRADECKI, WSPÓŁWŁAŚCICIEL PGD POLSKA SP. Z O.O.
ZENON DANIŁOWSKI, PREZES ZARZĄDU MAKARONY POLSKIE S.A.
ANNA JAKUBOWSKI, PREZES ZARZĄDU MARIE BRIZARD WINE & SPIRITS POLSKA SP. Z O.O.
MAREK SYPEK, DYREKTOR GENERALNY, CZŁONEK ZARZĄDU STOCK POLSKA SP. Z O.O.
GRZEGORZ ZYCH, WICEPREZES ZARZĄDU DOBROWOLSCY SP. Z O.O.
PROF. DR HAB. INŻ. WŁADYSLAW MIGDAŁ KATEDRA PRZETWÓRSTWA PRODUKTÓW ZWIERZĘCYCH UR W KRAKOWIE
URSZULA MIAZGA, DYREKTOR MARKETINGU SMAK-GÓRNO SP. Z O.O.
EDYTA ŁUCZYŃSKA, DYREKTOR KOMERCYJNY INDYKPOL S.A.
SEBASTIAN BOGDAŁ DYREKTOR SPRZEDAŻY TRADYCYJNEJ INDYKPOL S.A.
JIŘÍ VLASÁK, PREZES ZARZĄDU HOOP POLSKA SP. Z O.O.
EDYTA PABIS, V-CE PREZES ZARZĄDU GRUPA MASPEX
MACIEJ HERMAN, DYREKTOR ZARZĄDZAJĄCY LOTTE WEDEL SP. Z O.O.
JAROSŁAW GONDEK, DYREKTOR HANDLOWY I.D.C. POLONIA S.A.
RAFAŁ GŁOWACKI, DYREKTOR DYWIZJI SŁODYCZOWEJ COLIAN SP. Z O.O.
WALDEMAR DIMKE, DYREKTOR SPRZEDAŻY HOCHLAND POLSKA SP. Z O. O.
MARCIN SKOWRON, WICEPREZES DS. SPRZEDAŻY I MARKETINGU Z.T. BIELMAR SP. Z O.O.
MICHAŁ MROWIEC, WICEPREZES DS. SPRZEDAŻY KOMPANIA PIWOWARSKA
MIESZKO MUSIAŁ, WICEPREZES ZARZĄDU DS. SPRZEDAŻY CARLSBERG POLSKA SP. Z O.O.
PAWEŁ LIPIEŃ, DYREKTOR DS. SIECI DETALICZNYCH GRUPA ŻYWIEC S.A.