W razie problemów skontaktuj się ze swoim opiekunem w Specjał lub administratorem eHurtownia. Zadzwoń do serwisu eHurtownia Specjał na numer 603 306 673 lub napisz wiadomość na mail ehurtownia@specjal.com.pl. Konsultanci pomogą Ci rozwiązać problem. Godziny pracy serwisu to dni robocze w godzinach 8-16 (dyżur do 19 dla obsługi przypadków awaryjnych)
Możesz skorzystać również z szeregu instrukcji video prezentujących w przejrzysty sposób podstawowe działania na platformie znajdujących się na stronie
Usługa zdalnej pomocy pozwala na łączenie się za pomocą Internetu z Twoim komputerem. Dzięki temu konsultanci Specjał mogą zobaczyć jak wygląda zgłaszana przez Ciebie sytuacja, bezpośrednio na Twoim komputerze. Przyczynia się to do przyspieszenia obsługi zgłoszeń oraz zwiększenia skuteczności działania konsultantów. Usługa świadczona jest za pomocą najpopularniejszego programu do tych celów tj. Teamviewer. Aby udostępnić konsultantowi połączenie wystarczy że:
Połączenie zdalne daje możliwości aby konsultant będąc w innej części Polski mógł z poziomu swojego komputera sterować Twoim komputerem i przy równoczesnej rozmowie telefonicznej zaprezentować rozwiązania lub rozwiązać problemy tak jakby był na miejscu w Twoim biurze. Będziesz mógł obserwować co robi i w każdym momencie wyłączyć program aby zakończyć połączenie z konsultantem.
Program jest w 100% bezpieczny. Nie jest instalowany, tylko uruchamiany. Nie zostawia śladu i po jego wyłączeniu nie umożliwia dłużej połączenia zdalnego. Jest wykorzystywany przez wszystkie większe i szanujące siebie i swoich klientów firmy. Nie ma więc mowy o jakimkolwiek zagrożeniu infekcją komputera.
więcej informacji o programie znajdziecie Państwo poniżej.
https://www.teamviewer.com/pl/security/
Ściągnij program do pomocy zdalnej SPECJAŁ Ściągnij program do pomocy zdalnej SPECJAŁ