Jestem klientem Specjał - jak mam zacząć korzystać z eHurtowni?
Zgłoś się do swojego opiekuna bądź bezpośrednio do serwisu eHurtownia na mail lub telefon 603 306 673. W ramach zgłoszenia przygotuj dane firmy (NIP, nazwę, adres) oraz dane z ostatniej faktury ze Specjał.
Nie jestem klientem Specjał - czy mogę otrzymać dostęp do eHurtowni?
eHurtownia to platforma z indywidualnymi warunkami dla kontrahenta współpracującego ze Specjał. Aby otrzymać dostęp do eHurtowni należy w pierwszej kolejności rozpocząć współpracę ze Specjał. W zakładce kontakt znajdziesz namiary na oddziały w całej Polsce.
Mam problem z eHurtownią - gdzie się zwrócić?
Zadzwoń do serwisu eHurtownia Specjał na numer 603 306 673 lub napisz wiadomość na mail . Konsultanci pomogą Ci rozwiązać problem. Godziny pracy serwisu to dni robocze w godzinach 8-16 (dyżur do 19 dla obsługi przypadków awaryjnych)
Mam kolektor danych - czy mogę go wykorzystać żeby tworzyć zamówienia w eHurtowni?
TAK. Kolektor danych to bardzo prosta i przyjemna forma tworzenia zamówień, która w dodatku jest znana większości załóg sklepowych. Kolektory są z reguły wykorzystywane do przyjmowania dostaw lub inwentaryzacji, nie ma jednak żadnych przeciwwskazań aby z listy towarów tworzonych poprzez kolektor powstało zamówienie. Jeżeli chcesz wykorzystywać to rozwiązanie zgłoś się do serwisu eHurtownia Specjał na numer 603 306 673 lub napisz wiadomość na mail . Konsultanci zdalnie skonfigurują działanie Twojego kolektora aby możliwe było ściąganie danych do eHurtowni. Chcąc udostępnić połączenie zdalne ściągnij program do pomocy zdalnej z zakładki POMOC.
Wykorzystuje program sklepowy - czy mogę przenieść zamówienia do eHurtowni?
TAK. Jeżeli tworzysz zamówienia do dostawców w swoim programie sklepowym to ich wykorzystanie - by nie musieć przepisywać danych do platformy albo przedyktowywać przedstawicielowi - w większości systemów jest możliwe. Wystarczy dokonać exportu takiego zamówienia do pliku a następnie wczytać go po stronie eHurtowni.
Czy eHurtownia wyliczy dokładne ceny na zamawianych towarach?
TAK. Konto do eHurtowni działa w kontekście konkretnego punktu handlowego. Wszystko co widzisz w eHurtowni to Twoje indywidualne warunki handlowe.
Jak mogę sprawdzić jaka będzie realizacja zamówienia?
W module historii zamówień. Widoczne są tam wszystkie zamówienia wysłane przez eHurtownię i nie tylko – możliwy jest podgląd również zamówień tworzonych przez przedstawiciela handlowego Specjał, biuro obsługi klienta oraz przedstawiciela handlowego producenta.
W maksymalnie 10 minut od złożenia zamówienia w eHurtowni, na bazie możliwych na dany moment do rezerwacji stanów magazynowych zamawianych towarów pojawia się w eHurtowni status realizacji zamówienia wraz z ilościami zrealizowanymi/brakami realizacji.
jak mogę sprawdzić stan płatności?
eHurtownia offline: w module Informacje >> płatności
eHurtownia online (strona internetowa): w module finanse >> płatności
Widoczne są tam wszystkie nierozliczone płatności wraz z terminami płatności.
Czy z eHurtowni mogę ściągnąć faktury w formie elektronicznej?
TAK. W module dokumenty (historia dok.) widoczne są wszystkie Twoje faktury bez względu na to czy pochodzą z zamówień z eHurtowni czy innego źródła.
W ramach eHurtowni offline możliwe jest skonfigurowanie automatycznego ściągania pliku faktury w odpowiednim formacie i miejscu dostosowanym do systemu sklepowego wraz z uruchomieniem programu. Odpowiednia instrukcja video prezentująca jak to zrobić znajduje się pod linkiem
W ramach eHurtowni online możliwe jest z poziomu modułu historii dok. Ściągnięcie wybranych faktur w wybranym formacie.
Jak mogę przyspieszyć codzienną pracę związaną z zamówieniami?
Sposobów na przyspieszenie pracy z zamówieniami jest wiele. Jednym z nich jest wykorzystywanie eHurtowni do automatycznych importów zamówień i eksportów faktur. Jeżeli zastanawiasz się czy możemy przyspieszyć pracę w Twoim punkcie handlowym – zadzwoń do nas.
Jak skorzystać z promocji w eHurtowni?
Warunki z promocji bezwarunkowych – już od pierwszej sztuki zamawianego towaru (oznaczone poprzez ikonę zielonego ‘P’ przy towarze) – prezentowane są bezpośrednio w ofercie tj. tam gdzie towar jest oznaczony jako biorący udział w promocji prostej w kolumnie cena widoczna jest cena promocyjna.
Występują również promocje pakietowe/warunkowe (oznaczone ikoną czerwonej paczki przy towarze), których udzielenie zależne jest od spełnienia warunków. eHurtownia w drodze przeliczania koszyka weryfikuje czy spełnione są warunki promocji warunkowych. Jeśli tak się stanie, naliczone zostaną w koszyku korzyści – ceny lub dodatkowe towary handlowe.
W jaki sposób mogę sprawdzić planowane na przyszłość zmiany cen?
eHurtownia offline: w górnym menu Zamówienia >> Zmiany cen
eHurtownia online (strona internetowa): moduł Zakupy >> cenniki prognozowane.
Widoczne są tam planowane na przyszłość zmiany w cennikach producentów, które wpływają na Twoją cenę towaru.
Jak mogę pooglądać gazetkę Specjał na swoim komputerze?
Gazetki publikowane są tylko w eHurtowni online w module Promocje >> Gazetka lub na stronie internetowej Specjał w module działania marketingowe >> gazetki.
Jak sprawdzić aktualne ceny promocyjne Specjał?
Lista wszystkich promocji, z których możesz skorzystać znajduje się w module Promocje. Z tego poziomu możliwe jest przeglądanie warunków promocji i korzyści z nich wynikających.