Centralny Dział Reklamacji obsługuje klientów niezadowolonych z dotychczasowego sposobu załatwienia zgłoszonych wcześniej skarg i ustala powody nie rozstrzygnięcia w terminie reklamacji na niższym szczeblu lub nie udzielenia na nią odpowiedzi. Rozpatruje także każde zgłoszenie dotyczące niewłaściwej obsługi lub innych nieprawidłowości mających wpływ na obniżenie poziomu zadowolenia klientów. Partnerzy firmy mają możliwość zgłoszenia swoich sugestii i skarg zarówno osobiście w siedzibie firmy w Rzeszowie, jak i listownie z wykorzystaniem specjalnego formularza, telefonicznie i mailowo. Centralny dział reklamacji będzie je rozpatrywał niezwłocznie, nie później niż w ciągu 30 dnia, a jedynie w wyjątkowo trudnych sprawach będzie miał na to 60 dni. Odpowiedzi są udzielane w formie pisemnej lub w innej formie uzgodnionej z klientem. Dla Specjału utworzenie centralnego działu reklamacji to ogromna szansa na pozyskanie wiedzy o funkcjonowaniu poszczególnych działów Grupy. Firmie zależy na uzyskaniu wiarygodnych ocen , które umożliwią poprawę standardów i osiągnięciu najwyższej jakości obsługi. Jako organizacja przyjazna klientowi Specjał chce bowiem stale usprawniać swoje funkcjonowanie i umacniać wizerunek Grupy Kapitałowej Specjał.
Aby ułatwić Państwu zgłaszanie skarg lub reklamacji udostępniliśmy różne formy i możliwości kontaktu:
-
osobisty w siedzibie Specjał Sp. z o.o. w Rzeszowie;
-
listowny na adres: Specjał Sp. z o.o., ul. Ciepłownicza 8, 35-322 Rzeszów;
-
elektroniczy email: reklamacje@specjal.com.pl;
-
telefoniczny (w dni robocze w godzinach 8:00 - 15:00) pod numerem +48 691 408 654. Koszt połączenia zgodny ze stawką opratora;
-
poprzez formularz reklamacji.