Dariusz Michalczewski był gościem XIV Międzynarodowych Targów Biznes Żywność Medycyna, które odbyły się w Rzeszowie w dniach 9-10 listopada br. Pięściarz przyjechał do Rzeszowa na Targi, ponieważ pośród ponad 200 wystawców, którzy brali w nich udział, było także stoisko z jego napojami energetycznymi. W hali na Podpromiu znany bokser wzbudził ogromne zainteresowanie wśród zwiedzających, rozdał mnóstwo autografów, pozował do zdjęć i rozmawiał ze swoimi fanami.
W artykule zatytułowanym „Międzynarodowe Targi Biznes – Żywność – Medycyna Rzeszów 2011” relacja z największej imprezy wystawienniczo- handlowej w południowo-wschodniej Polsce. Przez dwa dni w rzeszowskiej hali na Podpromiu trwało wielkie handlowanie. Były konkursy, pokazy, degustacje, szkolenia medyczne i bezpłatne badania dla zwiedzających. W tym roku swoją ofertę zaprezentowała rekordowa liczba wystawców, bo ponad 230. Wiąże się to z tym, że Grupa Kapitałowa Specjał od lipca nawiązała współpracę z producentami alkoholi. Po pierwszym dniu targów, podczas uroczystego bankietu wręczono statuetki: puchar Wojewody podkarpackiego, puchar Prezydenta miasta Rzeszowa, puchary Marszałka województwa podkarpackiego. Jury XIV Międzynarodowych Targów Biznes - Żywność - Medycyna Rzeszów 2011 przyznało statuetki „Złoty Specjał” w trzech kategoriach.
Ponad 200 wystawców, pokazy, szkolenia, konferencje dla pielęgniarek oraz farmaceutów i lekarzy, a także bezpłatne badania i konkursy dla zwiedzających. To wszystko czeka na zwiedzających w rzeszowskiej hali na Podpromiu za sprawą największych w regionie - Międzynarodowych Targów Biznes Żywność Medycyna. Spośród wystawców zostaną wybrani Targowi Liderzy Biznesu, Medycyny, Żywności. oraz firmy uhonorowane statuetkami "Złotego Specjału".
W artykule zamieszczony został harmonogram XIV Targów Biznes Żywność Medycyna Rzeszów 2011. W programie m.in.: bezpłatne badania medyczne prezprowadzane przez Medicor oraz Medyk.
Specjał wygrywa na mocnych trunkach - kolejne targi Grupy Kapitałowej Specjał za nami. XIV edycja targów miała rozszerzony charakter. Prócz producentów FMCG obecni byli wystawcy z branż medycznej, finansowej, IT i poligraficznej. Wśród stoisk firm spożywczych nowością były ekspozycje producentów i dystrybutorów alkoholi. Zdaniem prezesa Grupy Kapitałowej Specjał Krzysztofa Tokarza - Wchodząc w sehmemt alkoholowy zakładaliśmy, że rentowność osiągniemyu po sześciu miesiącach. W większości oddziałów udało nam się ją osiągnąć już po trzech. Firma zamierza teraz poszerzyć zakres dystrybucji alkoholi i zwiększyć ich wolumen sprzedaży.
Reklama XIV Międzynarodowych Targów Biznes Żywność Medycyna Rzeszów 2011.
Kolejne przejęcie GK Specjał - we wrześniu włączyła w swoje struktury Hurtimex Leszno, firmę, która działa na terenie województwa lubuskiego i wielkopolskiego. Hurtimex ma ponad 20-letnią tradycję. W swojej ofercie posiada blisko 4 tysiące produktów, zatrudnia około 40 osób, dysponuje 6 samochodami ciężarowymi. O pozycji firmy na miejscowym rynku może świadczyć fakt przyznania jej statuetki Gazeli Biznesu za rok 2010.
W artykule zatytułowanym "Specjał nie odpuszcza" informacja dotycząca przejęcia Hurtimex Leszno, firmy działającej na terenie województwa lubuskiego i wielkopolskiego.
"Hurtimex postawił na Specjał" - Jak podkreśla Mirosław Zawirski, założyciel i współwłaściciel Hurtimeksu - Wejście w struktury Specjału jest dla nas elementem przemyślanej strategii. Mamy bowiem świadomość, że na rynku pozostanie zaledwie kilka wielkich podmiotów hurtowych obsługujących handel tradycyjny.
Na stronie 34 zamieszczony został artykuł zatytułowany „Nasz Sklep już w stolicy” w którym czytamy o dynamicznej ekspansji sklepów franczyzowych sieci Nasz Sklep. W Warszawie działa obecnie osiem franczyzowych placówek handlowych. Pierwszy warszawski Nasz Sklep ruszył w czerwcu, zaś kolejne w lipcu i sierpniu. Rozwój sieci w poszczególnych regionach oparty jest o lokalne oddziały rzeszowskiej hurtowni Specjał. Nie inaczej jest również w tym przypadku. Placówkę, bowiem wspiera stołeczna hurtownia Bobmark. Zdaniem Krzysztofa Tokarza, prezesa GK Specjał - To rynek bardzo konkurencyjny i wymagający, dlatego konieczne jest jak najszybsze rozwinięcie oferty naszego oddziału.