- Liczba marek sklepów w naszym portfolio jest na pewno za duża. W najbliższym czasie, systematycznie będziemy tę liczbę zmniejszać. Po jednej marce z każdej sieci będziemy chcieli przekształcić w markę wiodącą - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Krzysztof Tokarz, prezes Grupy Kapitałowej Specjał.
Otwarcie 4 000 sklepu franczyzowego był ważnym moment dla firmy, pokazuje bowiem potencjał rozwoju sieci franczyzowej, która rośnie coraz dynamiczniej. Plan na 2017 r. zakłada 10 000 placówek przynależących do sieci. Ten strategiczny plan miałby zostać zrealizowany nie tylko poprzez rozwój organiczny – co byłoby trudne - ale także poprzez kolejne przejęcia działających już sieci handlowych. Jednocześnie systematycznie realizowane są wyznaczone na rok obecny cele związane z rozwojem organicznym sieci handlowych należących do GK Specjał. Co niezwykle istotne przekroczony już został zakładany na pierwsze półrocze plan otwarć sklepów w tzw. twardej franczyzie. Liczba marek sklepów w portfolio GK Specjał jest na pewno za duża i w najbliższym czasie, systematycznie liczba ta będzie zmniejszana. Markami wiodącymi pozostaną Livio i Nasz Sklep, które będą jednocześnie uzupełniane w niektórych regionach o sklep Delikatesy Sezam. Duży nacisk będzie również położony na rozwój szyldu Delikatesy Nasz Sklep Premium, które rozwijane są w twardej franczyzie. Zakończenie całego procesu planowane jest jeszcze w tym roku.
Zachęcamy do przeczytania całego wywiadu zamieszczonego na portalspozywczy.pl