„Zakupowy Szał” ma przynieść sieci znaczy wzrost obrotów, a 4000 sklepów potencjalnym uczestnikom akcji i producentom pozwoli osiągnąć założone plany sprzedażowe.
Sieci detaliczne GK Specjał w której skład wchodzą następujące formaty: Delikatesy Premium Nasz Sklep, Nasz Sklep, Nasz Sklep Express, a w ramach LD HOLDING brand Livio wprowadzają loterię w postaci „zdrapek” dla konsumentów, co znacząco uatrakcyjni wizerunek obydwóch Sieci. W sumie do wylosowania jest ponad 100 000 nagród. Jak podkreśla Marian Zych viceprezes LD HOLDING będzie to gwarantowany strzał w dziesiątkę zarówno dla właścicieli sklepów, producentów jak i dla klientów. Celem akcji jest wygrana wszystkich stron programu . GK SPECJAŁ jest właścicielem największej franczyzy z polskim kapitałem obsługuje ponad 20 tys. odbiorców w tym 4000 sklepów zrzeszonych w franczyzie NASZ SKLEP oraz LD HOLDING. Swoją dystrybucję opiera na 15 oddziałach pokrywających obszar całej Polski.