Strona główna

Wyszukiwarka

szukaj

Za nami największe targi sprzedażowe w Polsce

12.11.2024

Zakończyła się XXVII edycja Targów Biznes Żywność Medycyna Auto Flota Rzeszów 2024 r. Ponad 350 wystawców z Polski i z zagranicy wypełniło po brzegi G2A Arenę w Jasionce. Organizatorem wydarzenia była GK Specjał wraz z sieciami franczyzowymi:  Nasz Sklep, Livio i Rabat Detal oraz spółkami Cezal i Ren. 

Na powierzchni wystawienniczej zaprezentowały się firmy z różnych branż, m.in.: FMCG, motoryzacyjnej, finansowej, medycznej, ochrony mienia, wyposażenia wnętrz sklepów, hurtowni i magazynów.

O godzinie 09:30 uroczystą inaugurację z udziałem władz miasta i regionu poprowadziła Dorota Gardias. Wydarzenie otworzył prezes GK Specjał – Krzysztof Tokarz wraz z przedstawicielami władz miasta i regionu.

Złote Medale rozdane

W części oficjalnej przyznano wyróżnienia w konkursie Złoty Medal. Wzięło w nim udział 119 producentów z branży FMCG, zaś kapituła konkursu oceniła w sumie 153 produkty.

ZŁOTE MEDALE
lp.  FIRMA PRODUKT
1. AKSAM SP. Z O.O. BESKIDZKIE PALUSZKI Z SOLĄ 240 G
2. BUNGE POLSKA SP. Z O.O. SMAKOWITA MAŚLANY SMAK 450 G
3. CARLSBERG POLSKA SP. Z O.O. PIWO GARAGE ORANGE SPRITZ 400 ML
4. DANONE S.A. YOPRO JOGURT PITNY SMAK TRUSKAWKA-MALINA 270 G
5. DAWTONA SP. Z O.O. DRUGIE ŚNIADANIE MUS 20G PROTEIN 180 G
6. FIRMA PRODUKCYJNO -HANDLOWA JANUSZ SŁOTA  KIEŁBASA SWOJSKA JODŁOWSKA
7. FROSTA SP. Z O.O. WARZYWA NA PATELNIĘ ULUBIONE 400 G
8. I.D.C. POLONIA S.A. GÓRALKI GIGA WAFELEK Z KAKAOWYM NADZIENIEM W MLECZNEJ CZEKOLADZIE 50 G
9. JAWO SP. Z O.O. PYZY Z MIĘSEM 450 G
10. JURAJSKA S.A. JURAJSKA 1,5L NIEGAZOWANA
11. KOMPANIA PIWOWARSKA S.A. PIWO LECH PREMIUM BUTELKA 500 ML
12. KORAL SP. Z O.O. LODY GRAND G.O.A.T. COSMOPOLITAN 100 ML
13. LOTTE WEDEL SP. Z O.O. WAFELKI WW SAKURA KWIAT WIŚNI W CZEKOLADZIE MLECZNEJ 47 G
14. MELVIT S.A. OWSIANKA „SECRET FITNESS" Z OWOCAMI I CHIA, TUBA 500 G
15. OLEWNIK SP. Z O.O. SUCHA KARKOWSKA Z SZYNKI 255 G
16. OLV SP. Z O.O.   MUS JABŁKOWO-TRUSKAWKOWY 200 G
17. PAMAPOL S.A. SZYNKA KONSERWOWA SPICHLERZ RUSIECKI 300 G
18. PRYMAT SP. Z O.O SOS CHRZANOWO-MUSZTARDOWY SMAK 175 G
19. PRZETWÓRSTWO RYBNE ŁOSOŚ SP. Z O.O. SAŁATKA HAWAJSKA Z ŁOSOSIEM 160 G
20. ROLNIK SP. Z O.O. KUKURYDZA KONSERWOWA 425 ML
21. SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA RYKI SER ACTIVE PROTEIN PLUS 135 G
22. SOKOŁOW S.A.  KABANOSY HIGH PROTEIN DROBIOWE 60 G
23. SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA „MLEKPOL” W GRAJEWIE JOGURT PITNY MANGO ŁACIATY PROTEIN+ 360 G
24. STOCK POLSKA SP. Z O.O. WHISKY CLAN CAMPBELL 40%, 0,75 L
25. STRAUSS CAFE POLAND SP. Z O.O. KAWA MIELONA MK CAFE CREMA 500 G
26. THAI UNION POLAND SP Z.O.O. FILET Z MAKRELI W SOSIE POMIDOROWYM 160 G
27. LORENZ P.S.A.  KRAKERSY PEŁNOZIARNISTE SEZAM, LEN I CHIA DOBRY CHRUP LAJKONIK 
28. TOP FOOD SP. Z O.O. CHUSTECZKI NAWILŻANE VALETTO
29. WILDOVE SP. Z O.O JOY&TOY SNACK SURPRISE KOT
30. WINIARNIA CARTAXO  WINO PONTE PORTUGAL BIAŁE PÓŁSŁODKIE 0,75 L

 

Ogólnopolski Kongres FMCG

Równocześnie z Targami odbył się Kongres: „Dokąd zmierza polski handel?”, który zgromadził ekspertów, liderów opinii oraz kluczowe postacie w polskim handlu, w tym przedstawicieli kierownictw największych koncernów i firm rynku FMCG.

Kongres został zorganizowany przy współpracy pism branżowych: przy współpracy pism branżowych: Poradnik Handlowca, Poradnik Restauratora, Handel, Hurt i Detal i Wiadomości Handlowe oraz firm analitycznych i badawczych: Centrum Monitorowania Rynku, GFK Polonia YouGov, NielsenIQ, a także GWW.

W ramach Kongresu odbyły się prezentacje i debaty o następującej tematyce:

I dnia

11:00 - 11:30  Prezentacja: Fakty i mity dotyczące systemu kaucyjnego, czyli jakie realnie obowiązki czekają handel  od stycznia 2025?, dr Katarzyna Barańska, Partner, Head of Decarbonisation, Osborne Clarke Olkiewicz Świerzewski i Wspólnicy S.K.A. 

12:00 - 12:20 Prezentacja wprowadzająca do debaty: Powrót popytu czy oko cyklonu. Czy rynek FMCG wraca na ścieżkę wzrostu?, Szymon Mordasiewicz, Dyrektor Komercyjny, Panel Gospodarstw Domowych, GfK Polonia 

12:25 – 13:25 Debata: Organizacja handlowa po 2 latach kryzysu, ale z czarnym łabędziem za horyzontem. Jak organizacje handlowe odbudowują sprzedaż w 2024?, Szymon Mordasiewicz, MODERATOR

13:50 – 14:10 Prezentacja wprowadzająca do debaty: Czym jest dziś mały format zorganizowany dla polskiego konsumenta i jakie potrzeby realizuje? Michał Maksymiec, Dyrektor ds. Współpracy z Sieciami Detalicznymi, GfK Polonia

14:15 – 15:25 Debata: Mały format jako integralna część polskiego krajobrazu handlu detalicznego. Co kontynuować, co zatrzymać a jakie działania rozpocząć, Szymon Mordasiewicz, MODERATOR

15:40 – 16:00 Prezentacja: Neuro Merchandising: Zwiększanie sprzedaży dzięki zrozumieniu mózgu klienta, dr Marek Borowiński, www.shopdoctor.pl, Hurt & Detal

16:00 – 16:20 Prezentacja: Optymalizacja doświadczenia zakupowego: klucz do sukcesu w handlu detalicznym, dr Marek Borowiński, www.shopdoctor.pl, Hurt & Detal

 

II dnia

10:00 - 10:15 Prezentacja wprowadzająca do debaty: Jak wspierać i zwiększać sprzedaż produktów mrożonych w handlu tradycyjnym? Michał Maksymiec, Dyrektor ds. Współpracy z Detalistami, Consumer Panel GfK

10:20 - 11:30 Debata z zaproszonymi gośćmi: Jak wspierać i zwiększać sprzedaż produktów mrożonych w handlu tradycyjnym?, Zbyszko Zalewski, Dyrektor Administracji i Marketingu, Poradnik Handlowca, MODERATOR

11:45 – 12:05 Prezentacja wprowadzająca do debaty, Konrad Wacławik, Kierownik zespołu ds. współpracy z sieciami handlowymi, NielsenIQ

12:10-13:20 Debata z zaproszonymi gośćmi: Czy to koniec konkurowania ceną? Na co zwracają uwagę klienci?, dr Michalina Szczepańska, Redaktor Naczelna, Handel, MODERATOR

13:35-13:55 Prezentacja wprowadzająca do debaty, Elżbieta Szarejko, Ekspert, CMR

14:00- 15:10 Debata z zaproszonymi gośćmi: Wzrost wolumenowy i co dalej? Jak skorzystać z tego, że Polacy zaczęli kupować więcej? Przemysław Ziemichód, Redaktor naczelny portalu FoodService24.pl, dziennikarz w magazynie Handel, MODERATOR.

 

Panelistami Kongresu byli:

 

  • Anioł Sebastian, Dyrektor Działu Innowacji, Wice Prezes Zarządu, InPost
  • Bazan Rafał, Customer Value Growth Manager, Coca-Cola HBC Polska
  • Czernecki Remigiusz, Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Handlowy, Grupa Kapitałowa Specjał
  • Daniłowski Zenon, Prezes, Makarony Polskie S.A.
  • dr Barańska Katarzyna, Partner, Head of Decarbonisation, Osborne Clarke Olkiewicz Świerzewski i Wspólnicy S.K.A. 
  • dr Borowiński Marek  www.shopdoctor.pl Hurt & Detal
  • dr inż. Dmowski Artur, Członek Zarządu Fabryki Cukierków „Pszczółka” Sp. z o.o.
  • dr Szczepańska Michalina, Redaktor Naczelna, Handel, MODERATOR
  • Działak Konrad, Dyrektor handlowy, kanał tradycyjny, Cedrob Foods S.A.
  • Dziarski Piotr,  Dyrektor Sprzedaży, Stock, Polska
  • Gąska Władysław, Członek Zarządu, Dyrektor Handlowy Koral Trade
  • Głowniak Paweł, Dyrektor Handlowy, “Herbapol-Lublin” S.A.
  • Gondek Piotr, Dyrektor Sprzedaży i Dystrybucji, Carlsberg Polska
  • Jankowski Piotr, Dyrektor Handlu, Spółdzielnia Mleczarska ”MLEKPOL” w Grajewie
  • Kolański Jan, Prezes Zarządu, Colian Sp. z o.o.
  • Krzuś-Wiśniewska Ewa, Prezes Zarządu, TIM
  • Maksymiec Michał, Dyrektor ds. Współpracy z Detalistami, Consumer Panel GfK
  • Mordasiewicz Szymon, Dyrektor Zarządzający, Consumer Panel GfK
  • Niewadzi Paweł, Członek Zarządu, Dyrektor Sprzedaży, Polski Ogród
  • Owerko Marian, Prezes Zarządu, Bakalland Sp. z o.o.
  • Partyka Agata, Dyrektor ds. Rozwoju Klientów, Danone Polska
  • Sałata Jan, Dyrektor Generalny, PSH Nasz Sklep S.A.
  • Snopkowski Marcin, Dyrektor Generalny, Lodziarnie Firmowe Sp. z o.o. Sp.k.
  • Sroka Radosław, Dyrektor Sprzedaży ds. Klientów Kluczowych i Eksportu,  Przedsiębiorstwo Produkcji Lodów „KORAL” sp.j.
  • Szarejko Elżbieta, Ekspert, CMR
  • Szpotowicz Konrad, National Customer Development Manager & Route To Market Transformation Lead, Unilever Polska Sp. z o.o.
  • Tokarz Krzysztof, Prezes Zarządu, Grupa Kapitałowa Specjał
  • Wacławik Konrad, Kierownik zespołu ds. współpracy z sieciami handlowymi, NielsenIQ
  • Wanatowska Izabela, Dyrektor Sprzedaży Grupa Żywiec 
  • Warda Robert, Krajowy Kierownik ds. Rozwoju Klientów, Unilever
  • Wawro Robert, COO, Grupa Maspex Sp. z o.o.
  • Wilamowski Błażej, Wiceprezes  Zarządu, Dyrektor Komercyjny, OSHEE™ Polska Sp. z o.o.
  • Wilkoń Tomasz, Wiceprezes Zarządu, Rabat Detal Sp. z o.o.
  • Wojciechowski Paweł, Commercial Director CEE, Frosta
  • Wróblewski Rafał, Business Executive Officer Waters, CEE Sales Lead, Nestlé Polska S.A.
  • Zalewski Zbyszko, Dyrektor Administracji i Marketingu, Poradnik Handlowca, MODERATOR
  • Ziemichód Przemysław, Redaktor naczelny portalu FoodService24.pl, dziennikarz w magazynie Handel
  • Zych Marian, Wiceprezes, PSH Livio Sp. z o.o.

 

Podsumowaniem pierwszego  dnia targów była uroczysta gala wieczorna, podczas której wręczone zostały statuetki m.in. przez przedstawicieli władz samorządowych w następujących kategoriach: Biznes, Żywność, Medycyna, a także nagrody Złoty Specjał za Produkt Roku, Dynamikę Roku, Najlepsze Stoisko oraz Osobowość Roku.

Lista nagrodzonych:

STATUETKI WOJEWODZY PODKARPACKEIGO W KATEGORII MEDYCYNA

·       TOP MARKA W MEDYCYNIE: WEBER&WEBER Sp. z o.o.

·       PARTNER ROKU 2024: ANTAR SP.J.

·       OFERTA TARGOWA: ARmedical  Sp. z  o.o.

 

STATUETKI MARSZAŁKA WOJEWÓDZTWA W KATEGORII BIZNES

·       TOP MARKA W BIZNESIE: CEDC International Sp. z o.o.

·       PARTNER ROKU 2024: Coca‑Cola HBC Polska Sp. z o.o. 

·       OFERTA TARGOWA: Nestlé Polska S.A.

 

STATUETKI PREZYDENTA MIASTA RZESZOWA W KATEGORII ŻYWNOŚĆ:

·       TOP MARKA W ŻYWNOŚCI: Profi S.A.

·       PARTNER ROKU 2024: Jacobs Douwe Egberts

·       OFERTA TARGOWA: LOBO meble do sklepu

STATUETKI ZŁOTY SPECJAŁ

·       PRODUKT ROKU: Skyr jogurt pitny typu islandzkiego JAGODA - Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Piątnicy

·       DYNAMIKA SPRZEDAŻY: Grupa Żywiec Sp. z o.o.

·       WSPÓŁPRACA 2024: Colian Sp. z o.o. - Dywizja Kulinarno-Napojowa

·       PARTNER FLOTOWY: Inter Cars Fleet Services Sp. z o.o.

 

RANKING KLIENTÓW

Po raz pierwszy wprowadzono ranking klientów realizujących zamówienia targowe. Klienci, którzy uzyskali najlepsze rezultaty sprzedażowe otrzymają 30 atrakcyjnych nagród, wśród których były: tablety, smatphony, czy hulajnogi elektryczne.

LOTERIA TARGOMANIA 

Podczas dwóch dni Targów odbywały losowania nagród w ramach loterii Targomania. Łącznie rozlosowano kilkanaście, które trafiły do uczestników targów realizujących zamówienia na stoiskach. Wśród nagród były telewizory, tablety, laptopy, smartwatch’e, rowery czy zestawy nagród.  

NAGRODA SPECJALNA

Nagrodą specjalną na targach był voucher do wykorzystania na weekendowy rejs katamaranem lub na zakup wyposażenia do sklepu o wartości 20 tys. złotych – ufundowany przez firmę Carlsberg Polska. Ta wspaniała nagroda trafiła do jednego z klientów obsługiwanych przez GK Specjał - pana Rudolfa Rygola reprezentującego firmę Tomi Markt Sp. z o.o.

NA RZECZ FUNDACJI

Organizatorzy wydarzenia po raz kolejny wsparli Fundację Specjał. W części wieczornej odbyło się przekazanie kwoty 20 tys. na rzecz podopiecznych Fundacji Specjał. Kwota została przekazana jako podsumowanie akcji „Pomagam i żyje aktywnie”. Była to już druga odsłona akcji, w której pracownicy GK Specjał poprzez aktywności fizyczne angażują się w pomoc Fundacji. Uczestnicy przemierzyli łącznie prawie 17 tys. kilometrów w różnych dyscyplinach: biegając, jeżdżąc na rowerze czy spacerując. Ponadto zwieńczeniem wieczornej części oficjalnej była licytacja prac artystów, z której cały dochód również zasili konto Fundacji.

PARTNERZY

Patronami honorowymi Targi byli: Wojewoda Podkarpacki. Marszałek Województwa Podkarpackiego, Prezydent Miasta Rzeszowa. Patronami medialnymi wydarzenia zostali Poradnik Handlowca, Poradnik Restauratora, Handel, Handel Extra, Hurt i Detal, Wiadomości Handlowe. Partnerami wydarzenia zostali: Carlsberg Polska oraz Grupa Żywiec. 

Grupę Kapitałową Specjał tworzą:

CENTRALA SPECJAŁ RZESZÓW
SPECJAŁ ODDZIAŁ RZESZÓW (FRANCO)
SPECJAŁ ODDZIAŁ CZELADŹ
SPECJAŁ ODDZIAŁ WROCŁAW
SPECJAŁ ODDZIAŁ LUBLIN
SPECJAŁ ODDZIAŁ KRAKÓW
SPECJAŁ ODDZIAŁ TOMASZÓW LUBELSKI
SPECJAŁ ODDZIAŁ WARSZAWA
SPECJAŁ ODDZIAŁ LESZNO
SPECJAŁ ODDZIAŁ KRAPKOWICE
SPECJAŁ ODDZIAŁ MSZANA DOLNA
SPECJAŁ ODDZIAŁ GDAŃSK
SPECJAŁ ODDZIAŁ ŁÓDŹ
SPECJAŁ ODDZIAŁ SZCZECIN
SPECJAŁ ODDZIAŁ RADOM
SPECJAŁ ODDZIAŁ ŚREM
SPECJAŁ ODDZIAŁ ZIELONA GÓRA
SPECJAŁ ODDZIAŁ OSTROWIEC ŚWIĘTOKRZYSKI
SPECJAŁ ODDZIAŁ ZIELONA GÓRA
SPECJAŁ ODDZIAŁ WĄGROWIEC
POLSKA SIEĆ FRANCZYZOWA NASZ SKLEP
DELIKATESY PREMIUM NASZ SKLEP
DELIKATESY SEZAM
LIVIO
CEZAL RZESZÓW
CEZAL ŚLĄSKI
SPECJAŁ OCHRONA
SPECJAŁ FINANSE
NASZ SKLEP OCHRONA
ARMA KROSNO
HANDEL POLSKI
RABAT DETAL
Mapa serwisu | Polityka cookies

© Copyright 2011. Wszelkie prawa zastrzeżone dla Specjał.

Powered by: CMS Edito

Realizacja: Ideo,

Website Security Test