11 października na 30. urodzinach redakcji „Handel” nie zabrakło obecności przedstawicieli GK Specjał. Upłynęły one pod znakiem franczyzy, a konkretnie całodniowej konferencji Franczyza’24.
Przedstawiciele naszych spółek uczestniczyli w kilku debatach. I tak w debacie otwarcia konferencji „Polska jako bezpieczna przystań dla rynku franczyzowego” wziął udział Remigiusz Czernecki, wiceprezes zarządu i dyrektor handlowy, GK Specjał. Opowiadał m.in. o tym, jak będzie rozwijał się rynek franczyzy i jakie elementy przesądzą o jego przyszłości. Poruszony został m.in. temat jak i dlaczego zachodni franczyzodawcy patrzą na Polskę oraz czy pojawią się w naszym kraju kolejne sieci ze Wschodu. W drugiej debacie - „Budowanie marki sieci franczyzowej. Co centralnie, a co lokalnie?” - zabrała głos Iwona Jezierska, dyrektor operacyjny, Rabat Detal. Opowiadała m.in. o tym, jak podejść do komunikacji poprzez gazetki, kampanie, konta w mediach społecznościowych. Wskazała też perspektywę krótko-, średnio- i długoterminową rozwoju Rabatu Detal.
Trzeci blok to debata o asortymencie: „Czy bio, wege i premium już się skończyło?”. Jan Sałata, dyrektor generalny sieci Nasz Sklep, debatował o trendach na półce. Padły odpowiedzi na takie pytania jak: Jak różnicować asortyment między sklepami? Na ile "wielkomiejskie" trendy bio i wege przenikają do mniejszych miast oraz jak trendy zakupowe zmienia i będzie zmieniać inflacja i skłonność Polaków do oszczędzania?