Najwięksi franczyzobiorcy sieci, dziesiątki znanych wystawców oraz setki preferencyjnych ofert zakupowych od producentów, które przełożyły się na ponad 3500 dokonanych zamówień. Kolejne targi sieci Nasz Sklep za nami!
Targi sieci Nasz Sklep to wydarzenie, na które zapraszani są franczyzobiorcy sieci generujący najwyższe obroty oraz przedstawiciele świata producentów.
Każdorazowo jest to doskonała okazja nie tylko do integracji oraz nawiązania nowych kontaktów biznesowych, ale również do pozyskania atrakcyjnych ofert zakupowych, co stanowi szczególnie istotny aspekt dla każdego właściciela sklepu. Tegoroczne targi odbyły się w dniach 22-24 sierpnia w hotelu Czarny Potok w Krynicy Zdroju.
Pierwszego dnia targów Nasz Sklep odbyła się oficjalna konferencja. Jako gospodarz rozpoczął ją Jan Sałata, Dyrektor Generalny sieci. Po przywitaniu gości, przyszedł czas na prezentację zainaugurowaną przez Szymona Kwaśniewskiego, Dyrektora Sprzedaży w Grupie Kapitałowej Specjał, do której należy Nasz Sklep. Szczegółowo omówiony został ostatni rok działania firmy, plany rozwoju na najbliższe miesiące oraz nowe możliwości, z których mogą czerpać franczyzobiorcy. Następnie głos zabrał ponownie Jan Sałata, prezentując najnowsze rozwiązania w firmie, takie jak Rady Franczyzowe, innowacyjną Strefę Klienta dedykowaną właścicielom sklepów, nowe propozycje działań marketingowych, po czym omówił imponującą dynamikę rozwoju sieci w ostatnich miesiącach.
- Rok 2022 kończyliśmy z wynikiem 4813 placówek działających w ramach Nasz Sklep. Jako cel na rok 2023 postawiliśmy sobie osiągnięcie liczby 5 300 sklepów, a już teraz mamy ich ponad 5 400. Pierwsze półrocze br. pokazało zatem wyraźnie, że jesteśmy najprężniej rozwijającą się siecią franczyzową w Polsce – zaznaczył Jan Sałata.
Ostatnia część prezentacji poświęcona była nowoczesnym narzędziom marketingowym, a jej myślą przewodnią było hasło „musimy zmienić nasze postrzeganie klientów”. Część tę poprowadził Rafał Batorowicz, Dyrektor ds. Marketingu i Innowacji Cyfrowych w GK Specjał, publikując aktualne wyniki badań dot. używalności smartfonów oraz social mediów w różnych grupach społecznych, a także prezentując propozycję szeroko zakrojonych działań dla franczyzobiorców z wykorzystaniem m.in. Facebooka oraz aplikacji mobilnej, nad którą trwają intensywne prace.
- Badania pokazują, że dzisiejsi klienci oczekują komunikacji poprzez nowoczesne narzędzia. Nasze wyobrażenia o tym, że ze smartfona czy social mediów korzystają tylko młodzi w wielkich miastach są błędne. W końcu już teraz najliczniejszą grupę użytkowników Facebooka w Polsce stanowią osoby w wieku 55-75 lat, mieszkające głównie na wsi – mówił Batorowicz.
Część oficjalna konferencji została zwieńczona wręczeniem nagród dla najlepszych spośród franczyzobiorców Nasz Sklep w trzech kategoriach. W kategorii „Aktywny udział w promocjach sieci” nagrody otrzymali: Barbara Błoch P.P.H.U. „B&M”, Gminna Spółdzielnia Handlowo-Produkcyjna w Błażowej oraz P.U.H. Klaudia Kołodziejczyk. W kategorii „Wzorcowy sklep – wdrożenie, wizualizacja, realizacja standardów sieci” najlepszymi okazali się: Zakład Mięsny Smak Górno sp. z o. o., F.H.U. „PLUS-BIS” Józef Gonet, Andrzej Gonet sp. j. oraz Sklep spożywczo-przemysłowy „Łasuch” Joanna Hojda, Bernadeta Tarnowska. W kategorii „Lojalność zakupowa – realizacja kontaktów sieciowych” uhonorowani zostali natomiast: „Społem” PSS w Kwidzynie, Sklep spożywczo-przemysłowy Anna Pasławska oraz Darvita sp. z o. o. Dariusz Wasyliszyn.
Właściwa część targów Nasz Sklep odbyła się w środę, 23 sierpnia. Zainteresowanie franczyzobiorców sieci przerosło największe oczekiwania producentów. W przeciągu zaledwie 5 godzin, zaproszeni właściciele franczyzowi dokonali ponad 3500 zamówień.
- Bardzo się cieszę, że nowa formuła naszych targów spotkała się z tak pozytywnym odbiorem, zarówno po stronie wystawców, jak i naszych franczyzobiorców. To tylko pokazuje nam, jak ważne są takie wydarzenia, które choć na chwilę łączą te dwa światy – świat producenta i świat sprzedawcy. Dzięki bardzo atrakcyjnej ofercie zakupowej, którą udało nam się wynegocjować z wystawcami, każda ze stron mogła czuć się w pełni usatysfakcjonowana. Producenci – bo odnotowali rekordowe wyniki oraz franczyzobiorcy – bo mieli okazję do nabycia przeróżnych towarów w niespotykanych nigdzie indziej cenach – dodaje Jan Sałata.
Całość wydarzenia zwieńczyła impreza grillowa przy akompaniamencie góralskiej orkiestry.