Dlaczego tak wielu klientów nam ufa i chce razem z nami budować swoją przyszłość? Odpowiedź jest prosta – silny partner posiadający zaplecze finansowe, personalne i logistyczne, który jednocześnie chce wspierać ich niezależność i indywidualizm to szansa na przetrwanie w trudnych dla handlu czasach a jednocześnie możliwość rozwoju jakiego w pojedynkę nie da się dziś osiągnąć - mówi V-ce Prezes Zarządu, Dyrektor ds. Sprzedaży Mariusz Michalczyk.
Ubiegły rok był dla sieci LIVIO obfity w nowe umowy franczyzowe oraz partnerskie – sieć powiększyła się o 540 nowych placówek. Wśród największych umów partnerskich znalazły się te podpisane z sieciami Detal WM, Sowa OL PIW i czołowymi WSS-ami Mazowieckiej Agencji Handlowej. Tylko od początku roku 2023 sieci LIVIO zaufało kolejnych 170 sklepów.
Te imponujące liczby sprawiają, że LIVIO jest w czołówce sieci franczyzowych działających w naszym kraju i jedną z największych, która może poszczycić się w pełni polskim kapitałem.
Największym i najmocniej rosnącym oddziałem sieci jest O/Poznań liczący już blisko 1200 sklepów. Pozostałe oddziały nie pozostają jednak w tyle i z miesiąca na miesiąc zdobywają kolejnych zadowolonych partnerów. W lutym swoje otwarcie miał 400 sklep oddziału łódzkiego. Budowane na przestrzeni lat relacje powodują, że obecni franczyzobiorcy sieci przyłączają do niej kolejne swoje placówki i otwierają zupełnie nowe, które od początku działają pod logiem z charakterystycznym zielonym listkiem.
Duży przyrost sklepów oraz ambitne plany ekspansyjne sprawiły, że z początkiem tego roku na mapie sieci został wydzielony nowy oddział - Dolny Śląsk, na czele którego stanęła młoda, energiczna pani kierownik – Maja Szydłowska, która stawia sobie i swojemu zespołowi ambitne cele dla rozwoju sieci Livio na terenie Dolnego Śląska.
LIVIO to nie tylko przyłączenia nowych sklepów, to także opieka nad już funkcjonującymi w sieci np, organizacja spotkań, konferencji i wyjazdów integrujących kupców. Franczyzobiorcy oddziału Poznań jeszcze pamiętają swój wyjazd do tzw. „Niemieckiej Wenecji” gdzie mieli możliwość podziwiania zapierających dech w piersiach widoków oraz wzięcia udziału w spływie kajakowym a już w marcu w hotelu 500 w Ząbkach odbyła się konferencja z udziałem właścicieli wielkopolskich sklepów i producentów.
Podejmowane inicjatywy oddziałów LIVIO to również wsparcie tradycyjnych, lokalnych dostawców. W połowie lutego – śląski oddział sieci wspólnie z zakładami mięsnymi Zygmunt w sklepie LIVIO Market Plus w Dąbrowie Górniczej zorganizował dla klientów placówki degustacyjnego grilla, podczas którego każdy mógł się przekonać jak smakują prawdziwe, tradycyjne wyroby od lokalnego producenta. Zgodnie z tłusto-czwartkową tradycją nie zabrakło również pączków i słodkości a całość umilała obecność Pasikonika Filipa – maskotki sieciowej, która bawiła najmłodszych.
Podejmowane różnorodne inicjatywy i silne relacje z klientami sprawiają, że coraz większa rzesza właścicieli sklepów decyduje się na wybór właśnie sieci LIVIO jako swojego partnera. z którym chce budować wspólną przyszłość.