Strona główna

Wyszukiwarka

szukaj

NAJWIĘKSZE TARGI SPRZEDAŻOWE W POLSCE JUŻ JUTRO!!

08.11.2022

Grupa Kapitałowa SPECJAŁ wraz ze współorganizatorami wydarzenia zaprasza do udziału w kolejnej edycji „Międzynarodowych Targów Biznes - Żywność – Medycyna – Auto Flota”, które odbędą się w dniach 9-10 listopada 2022 roku w Regionalnym Centrum Sportowo-Widowiskowym w Rzeszowie. Ponad 300 wystawców na trzech poziomach zaprezentuje swoją ofertę.

Największych imprez wystawienniczo-handlowych w południowo-wschodniej Polsce powraca jesienią z kolejną, już 25  - jubileuszową odsłoną. Wydarzenie odbędzie się w formule stacjonarnej, a jednocześnie będzie w pełni transmitowane online – zarówno część handlowa, jak i merytoryczna.

Wśród wystawców będzie można zobaczyć oferty dystrybutorów artykułów spożywczych, firm ubezpieczeniowych, banków, firm działających w branży turystycznej, hotelarskiej, informatycznej, telekomunikacyjnej, firm zajmujących się wyposażeniem i aranżacją wnętrz sklepów, hurtowni, biur, lokali gastronomicznych. Od kilku edycji wśród wystawców są również dealerzy samochodów dostawczych i osobowych. Obecność zagranicznych producentów nadaje wydarzeniu międzynarodowy charakter i przyciąga corocznie kilka tysięcy zwiedzających. Na wszystkich uczestników czekają także liczne promocje, degustacje, a także losowania nagród. Wstęp na Targi jest bezpłatny.

Ogólnopolski Kongres FMCG

Równocześnie z Targami odbędzie się Kongres: „Dokąd zmierza polski handel?”, który zgromadzi ekspertów, liderów opinii oraz kluczowe postacie w polskim handlu, w tym przedstawicieli kierownictw największych koncernów i firm rynku FMCG. Moderatorami będą redaktorzy najlepszych pism branżowych.

Poruszymy szereg tematów z zakresu trendów i zmian zachodzących w handlu, także w kontekście po pandemii oraz zmian w zachowaniu klientów. Współpracując z pismami branżowymi oraz firmami badawczymi czy analitycznymi zapewniamy ciekawe prezentacje, a przede wszystkim wysoki poziom merytoryczny. Podobnie jak w latach ubiegłych do udziału w roli prelegentów czy panelistów zaprosimy przedstawicieli kadry zarządzającej czołowych polskich i zagranicznych firm z branży FMCG oraz ekspertów firm badawczych. Ponadto w trakcie wydarzenia odbędą się także spotkania negocjacyjne, panele dyskusyjne oraz liczne konferencje biznesowe, medyczne, branży FMCG, ochrony mienia czy finansowej.

Program debat w ramach tegorocznego Kongresu prezentuje się następująco:

 

I dzień – 9 listopada 2022

Prezentacja wprowadzająca do debaty: Polscy konsumenci i polski handel w rzeczywistości VUCA^3. Postpandemimiczne zachowania - Wojna za wschodnią granicą - Presja kosztowa. Jak nieoczkiwane zmiany i nowa rzeczywistość wpływa na konsumpcję i kondycję polskiego handlu A.D. 2022, Szymon Mordasiewicz, Dyrektor Komercyjny, Panel Gospodarstw Domowych, Gfk Polonia

Debata z zaproszonymi gośćmi: Polscy konsumenci i polski handel w rzeczywistości VUCA^3. Postpandemimiczne zachowania - Wojna za wschodnią granicą - Presja kosztowa. Jak nieoczkiwane zmiany i nowa rzeczywistość wpływa na konsumpcję i kondycję polskiego handlu A.D. 2022, Szymon Mordasiewicz, Dyrektor Komercyjny, Panel Gospodarstw Domowych, Gfk Polonia, MODERATOR

Prezentacja rynkowa: Miejsce Małego Formatu w rzeczywistości VUCA^3. Jak działać w otoczeniu ponad 100 tysięcy sklepów by przyciągać Klienta, Michał Maksymiec, Dyrektor ds. Współpracy z Sieciami Detalicznymi, Gfk Polonia      

Debata z zaproszonymi gośćmi: Miejsce Małego Formatu w rzeczywistości VUCA^3. Jak działać w otoczeniu ponad 100 tysięcy sklepów by przyciągać Klienta, Szymon Mordasiewicz, Dyrektor Komercyjny, Panel Gospodarstw Domowych, Gfk Polonia, MODERATOR

Prezentacja dr Marek Borowiński, Shop Doctor   

II dzień – 10 listopada 2022

Prezentacja wprowadzająca do debaty: Co robi konsument? Zachowania Polaków w sklepach.

Debata z zaproszonymi gośćmi: Jak odpowiedzieć na zmieniające się zachowanie konsumentów. Jak reagować na próby oszczędzania i konsumenckie obawy o przyszłość?, dr Michalina Szczepańska, Redaktor Naczelna, Handel, MODERATOR           

Prezentacja wprowadzająca do debaty: Co z tą niedzielą? Placówki małoformatowe wobec zakazu handlu, inflacji i wojny. Kiedy i po co przychodzą klienci, jaka jest rola współkupowania.

Debata z zaproszonymi gośćmi: Jaką pozycję na rynku będzie miał mały format w najbliższej przyszłości, perspektywy rozwoju, oczekiwania konsumentów. Czym mogą się wyróżnić placówki małoformatowe, jakich rozwiązań szukać w czasie inflacji, wojny i konsumenckiej paniki. dr Michalina Szczepańska, Redaktor Naczelna, Handel, MODERATOR        

Równocześnie będzie realizowana Akademia Trade Marketingu współorganizowana przez pismo Hurt i Detal. W jej ramach specjalista od zwiększania sprzedaży oraz Visual Merchandisingu oraz ekspert ogólnopolskiego tytułu branżowego Hurt & Detal dr Marek Borowiński przedstawi swoje prezentacje.

W programie przewidziano także Kongres Mięsny, którego gośćmi i panelistami będzie kierownictwo największych firm z tej branży. Z kolei drugiego dnia odbędzie się konferencja finansowa poświęcona kluczowym aspektom z zakresu ekonomii, szczególnie ważnym dla handlu zrealizowana przez ekspertów z GWW.

Czołowi przedstawiciele polskiego handlu

Na zaproszenie Organizatorów wydarzenia w debatach i panelach dyskusyjnych, wezmą udział przedstawiciele z najwyższego szczebla organizacyjnego czołowych koncernów i firm rynku FMCG.W gronie zaproszonych do udziału w roli panelistów znaleźli się m.in.:

  • Adam Mokrysz, Prezes Grupy Mokate,
  • Agata Makowska, Dyrektor Handlowy, Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Łowiczu,
  • Artur Ryczkowski członek Zarządu i Dyrektor Sprzedaży Purella Foods,
  • Bogdan Łukasik – Prezes Grupy Modern Expo,
  • Bogusław Kowalski – Prezes Grupy Kapitałowej Graal,
  • dr Marek Borowiński, Shop Doctor,
  • dr Michalina Szczepańska, Redaktor Naczelna, Handel,
  • Jan Kolański- Prezes Grupy Colian,
  • Jan Sałata, Dyrektor Generalny, PSH Nasz Sklep S.A.,
  • Krzysztof Pawiński, Prezes Grupy Maspex,
  • Krzysztof Tokarz, Prezes Zarządu, Grupa Kapitałowa Specjał,
  • Maciej Dąbrowiecki, Prezes, Dyrektor Generalny STORCK Polska,
  • Maciej Herman, CEO, LOTTE Wedel Sp. z.o.o.,
  • Marek Sypek, Dyrektor Generalny Stock POLSKA,
  • Marian Owerko, Prezes Bakallandu,
  • Marian Zych, Wiceprezes, PSH Livio Sp. z o.o.,
  • Mariusz Siewierski, CEO, President of the Board at Hortex Group,
  • Michał Maksymiec, Dyrektor ds. Współpracy z Sieciami Detalicznymi, Gfk Polonia
  • Mieszko Musiał, Prezes Zarządu, Carlsberg Polska,
  • Paweł Głowniak, Dyrektor Handlowy, „HERBAPOL - LUBLIN” S.A.,
  • Rafał Trydeński. Vice President Customer Development Poland at Unilever,
  • Rafał Wróblewski, Sales Director w Nestlé,
  • Remigiusz Czernecki, Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Handlowy, Grupa Kapitałowa Specjał,
  • Robert Sas, Sales Director, Mondelez Polska sp. z o.o.,
  • Robert Wawro, Dyrektor Operacyjny (COO), Maspex,
  • Szymon Mordasiewicz, Dyrektor Komercyjny, Panel Gospodarstw Domowych, Gfk Polonia,
  • Tomasz Wilkoń, Wiceprezes Zarządu, Rabat Detal Sp. z o.o.,
  • Władysław Gąska, Członek Zarządu Koral,
  • Zbigniew Dyśko, Prezes Froneli,
  • Zbigniew Grycan, Prezes Zarządu Grycan.

Loteria TARGOMANIA

Podczas dwóch dni Targów odbędą się losowania nagród dla osób posiadających KUPONY LOTERYJNE. Pozyskać kupony będzie można na stoiskach realizując zamówienia. Dodatkowo udział w losowaniu brać będą kupony z zamówień online realizowanych 9 i 10 listopada . W sumie dla odwiedzających przewidziano kilkadziesiąt nagród o łącznej kwocie ponad 30 tys. złotych. Wśród nich będą telewizory, tablety, laptopy, drony, smartwatch’e, rowery, sprzet sportowy czy zestawy nagród. Drugiego dnia Targów o godzinie 14:10 odbędzie się losowanie nagrody w postaci weekendowej jazdy samochodem z pełnym bakiem. W losowaniu będą mogły wziąć udział osoby posiadające KUPONY LOTERYJNE, które opublikowane zostaną w Gazecie Super Nowości.

Nagroda specjalna

Nagrodą specjalną na targach będzie voucher na Wakacje Marzeń, którą ufunduje firma Carlsberg. Voucher o wartości 20 tys. złotych będzie można zrealizować na wyjazd w dowolnym kierunku. Ta wspaniała nagroda trafi do jednego z klientów targowych. 

Targi Medyczne

Jak co roku na Targi medyczne zapraszane są firmy, które zaprezentują między innymi oferty  z zakresu medycyny naturalnej, profesjonalnych środków czystości i higieny, sprzętu i aparatury medycznej, mebli medycznych, środków opatrunkowych, odzieży i obuwia medycznego.

Nagrody dla najlepszych

Podczas tegorocznych Targów już po raz dziewiąty Jury przyzna specjalne certyfikaty i „Złote Medale” dla produktów FMCG. Kapituła wybierze 30 produktów, które otrzymają pamiątkowe medale,  certyfikaty oraz prawo używania znaku na produktach. Ponadto wręczone zostaną Złote Specjały oraz nagrody od Władz Miasta i Regionu.

 

 

Grupę Kapitałową Specjał tworzą:

CENTRALA SPECJAŁ RZESZÓW
SPECJAŁ ODDZIAŁ RZESZÓW (FRANCO)
SPECJAŁ ODDZIAŁ CZELADŹ
SPECJAŁ ODDZIAŁ WROCŁAW
SPECJAŁ ODDZIAŁ LUBLIN
SPECJAŁ ODDZIAŁ KRAKÓW
SPECJAŁ ODDZIAŁ TOMASZÓW LUBELSKI
SPECJAŁ ODDZIAŁ WARSZAWA
SPECJAŁ ODDZIAŁ LESZNO
SPECJAŁ ODDZIAŁ KRAPKOWICE
SPECJAŁ ODDZIAŁ MSZANA DOLNA
SPECJAŁ ODDZIAŁ GDAŃSK
SPECJAŁ ODDZIAŁ ŁÓDŹ
SPECJAŁ ODDZIAŁ SZCZECIN
SPECJAŁ ODDZIAŁ RADOM
SPECJAŁ ODDZIAŁ ŚREM
SPECJAŁ ODDZIAŁ ZIELONA GÓRA
SPECJAŁ ODDZIAŁ OSTROWIEC ŚWIĘTOKRZYSKI
SPECJAŁ ODDZIAŁ ZIELONA GÓRA
SPECJAŁ ODDZIAŁ WĄGROWIEC
POLSKA SIEĆ FRANCZYZOWA NASZ SKLEP
DELIKATESY PREMIUM NASZ SKLEP
DELIKATESY SEZAM
LIVIO
CEZAL RZESZÓW
CEZAL ŚLĄSKI
SPECJAŁ OCHRONA
SPECJAŁ FINANSE
NASZ SKLEP OCHRONA
ARMA KROSNO
HANDEL POLSKI
RABAT DETAL
Mapa serwisu | Polityka cookies

© Copyright 2011. Wszelkie prawa zastrzeżone dla Specjał.

Powered by: CMS Edito

Realizacja: Ideo,

Website Security Test