W dniach 6-7 kwietnia 2022 w hotelu DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Centre w Warszawie, odbyła się z 12. edycja kongresu Poland and CEE Retail Summit. Program Retail Summit jest w dużej mierze zorientowany na biznes, skoncentrowany na współpracy i rozwoju biznesu.
Uczestnicy Retail Summit, mieli okazje dowiedzieć się co dzieje się w handlu detalicznym, zapoznać się z doświadczeniami liderów rynku, najlepszych praktykach rynkowych, innowacyjnych rozwiązaniach, skutecznych strategiach i nowych pomysłach na rozwój. W panelu „Jak stawić czoła inflacji? Polski handel w obliczu wzrostu cen, kosztów i zmiennych nastrojów konsumenckich”, który miał charakter dyskusji, w której najcenniejszą kwestią była możliwość przedstawienia różnych perspektyw -producenta, detalisty, handlu małoformatowego. Prezes Krzysztof Tokarz przedstawił przykłady taktyk -bardziej krótkookresowych i strategii -długoterminowych, radzenia sobie ze wzrostem kosztów i cen dla ostatecznych konsumentów. Punktem wyjścia w dyskusji była prezentacja przygotowana przez Panią Karolina Zajdel-Pawlak z ACNielsen Polska Sp. z o.o. Panelistami wydarzenia byli również Maciej Ptaszyński Wiceprezes Zarządu Polska Izba Handlu, Robert Wawro Dyrektor Operacyjny Maspex, Jacek Łowigus General Manager Central Eastern Europe McCormick & Company.