Mało sprzyjająca tej wiosny pogoda nie zahamowała tempa otwarć sklepów franczyzowych sieci Nasz Sklep w różnych formatach. We franczyzach zarządzanych przez Specjał jest już w sumie 10 128 placówek handlowych wg danych na połowę maja.
W Lubaczowie ruszyły Delikatesy Sezam. Należąca do Damiana Jaremkiewicza placówka posiada ponad 80 mkw. powierzchni handlowej i znajduje się w nowo wybudowanym, nowoczesnym budynku. Sklep usytuowany jest na osiedlu bloków mieszkalnych oraz domków jednorodzinnych. Sklep z racji położenia oferuje zarówno produkty tańszych marek, jak również znanych, wiodących producentów. Pomimo niedużej powierzchni ma bardzo bogatą ofertę towarową. Stoisko mięsno - wędliniarskie oraz regał z owocami i warzywami przyciągają szerokim wyborem oraz atrakcyjnymi cenami. Właściwie wyeksponowane oraz bezpośrednio dostępne dla klienta wina są dodatkowym atutem sklepu. Właściciel w swojej ofercie proponuje również kurczaka z rożna. Wszystkie produkty dostępne są również przez aplikację, dzięki której klient może zrobić zakupy on-line i pojechać do sklepu w celu ich odebrania. Mogą zostać także dowiezione pod wskazany adres.
W miejscowości Stara Wieś koło Limanowej ruszyły Delikatesy Premium należące do Justyny Liszki. Dotychczas sklep miał tradycyjny charakter. Po gruntownym remoncie została powiększona sala sprzedaży, co pozwoliło na zwiększenie asortymentu i prawidłową ekspozycję towaru, natomiast klienci mogą swobodnie przemieszczać się i dokonywać zakupy. Wdrożenie sieciowych standardów wyposażenia przyniosło oczekiwany efekt: klienci nie kryli zadowolenia, zaś w dniu otwarcia korzystali chętnie z promocji zorganizowanych z tej okazji.
W oddziale Tomaszów w miejscowości Wielącza Kolonia także ruszyły Delikatesy Sezam należące do Anny Pasieki. Delikatesy zostały profesjonalnie przygotowane do otwarcia - właścicielka sklepu przeprowadziła remont sali sprzedaży. Zdecydowała się również na całkowity remodeling sklepu obejmujący wymianę całego wyposażenia. W sklepie zostały wdrożone standardy sieci oraz planogramy.
Kolejny otwierany w oddziale Tomaszów sklep to Delikatesy Premium Klaudii Kołodziejczyk. Właścicielka postawiła po raz kolejny na sieć Nasz Sklep i otworzyła drugi sklep w tym formacie. Placówka została powiększona oraz wyremontowana, co dało powierzchnię sali sprzedaży 120 mkw. i pozwoliło na dostosowanie jej do warunków i standardów Premium. Sklep powiększył swoja ofertę nabiałową, wędliniarską oraz mięsną, dodatkowo zaś dwa razy w tygodniu posiada w ofercie ciepłe wędliny. Sklep znajduje się przy głównej drodze przelotowej przez Szczebrzeszyn na Zamość. Przy sklepie znajduje się wygodny parking dla klientów.
W miejscowości Andrzejów, także w oddziale Tomaszów, powstały Delikatesy Sezam należące do Renaty Kuli. Delikatesy mieszczą się w centrum miejscowości obok remizy strażackiej i spełniają wszystkie standardy sieci . Właścicielka zdecydowała się na powiększenie sklepu poprzez zaadoptowanie zaplecza, dzięki czemu zyskała dodatkowy metraż, co pozwoliło na rozszerzenie asortymentu. Sklep w swojej ofercie posiada szeroki wybór wędlin, świeżego mięsa, warzyw, zwiększyła się również oferta chemii gospodarczej.
Wspólnie z Grzegorzem Muchą otwarte zostały w pełni zmodernizowane Delikatesy Premium w miejscowości Gniewczyna Łańcucka. Sklep przeszedł całkowity remodeling, począwszy od nowego ustawienia sklepu, wymianę oświetlenia, po wdrożenie standardów i planogramów.
W oddziale rzeszowski na wspólne z Naszym Sklepem otwarcie Delikatesów zdecydowała się Spółdzielnia Zaopatrzenia i Zbytu w Nowej Sarzynie. Sklep znajduje się w miejscowości Tarnogóra. Tu również została powiększona sala sprzedaży, a obiekt przeszedł gruntowny remont zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz. Dzięki wprowadzeniu standardów wyposażenia oraz prawidłowej ekspozycji towaru sklep zmienił swój wizerunek. Wdrożono system samoobsługowy i pojawił się regał Strefa Wina.
W oddziale Wrocław natomiast, w miejscowości Borzygniew, został uruchomiony sklep w formacie Delikatesy Sezam należący do państwa Łepkowskich. Przeprowadzenie generalnego remontu wraz z wymianą całości wyposażenia oraz przekształcenie sklepu tradycyjnego na samoobsługowy umożliwiło zwiększenie ilości asortymentu i jednocześnie prawidłową ekspozycję towaru. Dzięki tym zmianom klient może teraz samodzielnie wybierać potrzebne mu produkty, także te, które dotychczas były mało widoczne, a tym samym lepiej zaspokajać swoje potrzeby zakupowe.
Kolejne otwarcie również w formacie Delikatesów Sezam miało miejsce w oddziale Gdańsk w miejscowości Łebień. Przeprowadzony remont w połączeniu z wdrożeniem nowoczesnych standardów wyposażenia znacznie zmienił wizerunek sklepu, który stał się bardziej przestronny. Prawidłowa ekspozycja towaru z podziałem na grupy asortymentowe zdecydowanie polepszyła czytelność i widoczność produktów.
Teresa Grima uruchomiła w Bieruniu z Naszym Sklepem Delikatesy Sezam o powierzchni 130 mkw. . W sklepie został przeprowadzony remodeling z zastosowaniem prawidłowego Layoutu i wdrożono sieciowe standardy wyposażenia. W związku z tym sklep zmienił całkowicie swój wygląd stając się sklepem przyjaznym i wygodnym do robienia zakupów. W placówce dostępny jest szeroki wybór produktów w każdej z grup asortymentowych, w tym również artykułów świeżych. Na szczególną uwagę zasługuje stoisko mięsno -wędliniarskie, którego ekspozycja i jakość robi duże wrażenie.
W oddziale Łódź jedno z otwarć sklepu w formacie Delikatesy Premium miało miejsce w samym centrum zabytkowej Łodzi. Sklep Arkadiusza Kocika znajduje się w odnowionej i reprezentatywnej części Łodzi w zabytkowym budynku noszącym nazwę Księży Młyn, w związku z czym trzeba było dostosować wizualnie sklep do otaczającej go architektury. W sklepie wykonano gruntowny remont wraz z wymianą całości wyposażenia oraz zmianą oświetlenia. Placówka liczy 130 mkw. powierzchni handlowej i oferuje około 4000 produktów. Właściciel sklepu postawił na różnorodność oferty w każdej z grup asortymentowych, a w szczególności produktów świeżych, gdzie każdy znajdzie coś dla siebie.
Kolejne otwarcie miało miejsce w miejscowości Brzeziny. W sklepie Krystyny Urbańskiej zostały wdrożone standardy wyposażenia stosownie do dedykowanego formatu, których trudno nie zauważyć . Z racji powierzchni liczącej 200 mkw. w sklepie jest duży i zróżnicowany asortyment. Na uwagę zasługuje pięknie wyeksponowana wyspa owocowo-warzywna, która sprawia, że sklep już przy wejściu zaprasza do zakupów różnorodnością barw oraz świeżością produktów. Natomiast bogactwo oferty stoiska mięsno-wędliniarskiego powoduje, że trudno się oprzeć zakupom nawet najbardziej wymagającym klientom.
W każdej z placówek z okazji otwarcia zostały przygotowane liczne oferty promocyjne oraz konkursy z nagrodami. Po raz kolejny wspólna praca i zaangażowanie sieci i franczyzobiorców przyniosły sukces. Licznie przybyli do nowo otwieranych placówek klienci nie kryli pozytywnego wrażenia informuje dyrektor ds. wdrożeń Nasz Sklep Kamila Tarsa.