O naszej sieci franczyzowej pisze magazyn Hurt i Detal. Pasja do handlu widoczna jest nie tylko w asortymencie sklepu czy liczbie paragonów, ale przede wszystkim w tym, w jaki sposób rozwijany jest biznes. Nowe kategorie, dodatkowe usługi, niestandardowa ekspozycja czy atrakcyjne programy lojalnościowe to tylko część z pomysłów jakie mogą znacząco wyróżnić placówkę na tle konkurencji, a tym samym zwiększyć obrót i zyski. Prezentujemy Państwu jeden ze 160 sklepów sieci Livio oddziału Mazowsze.
O sukcesie i atrakcyjności placówki handlowej coraz rzadziej decydują wyłącznie niskie ceny. Oczywiście promocje i dobre oferty są ważne, ale oprócz tego klient wymaga znacznie więcej – dodatkowych usług, miłej obsługi czy indywidualnego podejścia do jego potrzeb. Dlatego też niezwykle ważne są inwestycje w biznes i ich regularne wprowa[1]dzanie. W planach właściciela sklepu znajduje się m.in. wprowadzanie do oferty pieczonego/opiekanego na miejscu mięsa, a także zakup ekspresu do kawy. Pan Sebastian planuje również ustawienie przy sklepie bankomatu i wygospodarowanie miejsca na paczkomat. Jak podkreśla dr Marek Borowiński – dla klienta, szczególnie w obecnych czasach, gdy rośnie sprzedaż przez internet, możliwość odbioru paczek w pobliżu sklepu spożywczego z pewnością zwiększy liczbę odwiedzających go osób.
Pełen artykuł do przeczytania w magazynie Hurt i Detal na stronie 22.