Obydwa sklepy posiadają powierzchnię handlową powyżej 100m2, sale sprzedażowe są zorganizowane zgodnie z zasadami merchandisingu, posiadają parking przed sklepem oraz wizualizację zewnętrzną przewidzianą dla formatu Premium. W sklepach zastosowano system informatyczny sprzedażowo- magazynowy PC Market który umożliwia sprawne zarządzanie sklepem. Z systemem powiązany jest program lojalnościowy dla klientów „Super Profit”, którego edycja ruszyła od maja br. W celu podniesienia jakości obsługi , personel sklepów przed otwarciem został przeszkolony z zasad merchandisingu oraz obsługi programu PC Market. Ekspedientki dostały również firmowe ubrania z logo Premium. W Delikatesach Premium klienci będą mogli zaopatrywać się codziennie w produkty świeże, regionalne oraz całą gamę produktów rekomendowanych. W dniu otwarcia ilość klientów była niespodziewanie duża ponieważ przygotowano wiele atrakcji, konkursów, oraz promocji cenowych i gazetkowych. Dużym powodzeniem cieszyły się degustacje oraz przysmaki z grilla.