Pandemia i gorący okres przedświąteczny nie zahamowały rozwoju sieci detalicznych GK Specjał. W grudniu ruszyły kolejne placówki franczyzowe pod szyldami Delikatesy Premium i Delikatesy Sezam. Sieci Nasz sklep, Livio, Rabat Detal liczą obecnie 9850 placówek.
W Błaszkach Chrzanowice, w oddziale łódzkim spółki Nasz Sklep, ruszyła placówka pod szyldem Delikatesy Sezam. Właścicielka, Małgorzata Podgórska zrezygnowała z prowadzenia sklepu pod szyldem Odido i podjęła decyzję o przystąpieniu do sieci Specjału. Licząca zaledwie 95 mkw. powierzchni handlowej placówka oferuje bogaty wybór 4 tys. pozycji asortymentowych. Organizator sieci szczególną uwagę przywiązał do ekspozycji produktów świeżych. Oferta pieczywa, mięsa i wędlin, warzyw i owoców oraz nabiału jest nie tylko bardzo obfita, ale i świetnie wyeksponowana. Dzięki temu placówka jest w pełni gotowa do konkurencji z tak znaczącymi na okolicznym rynku sklepami jak Biedronka, Dino, czy liczne małe sklepy działające w okolicy. Zaletą nowej placówki położonej przy drodze dojazdowej jest także duży parking dla klientów.
Także w oddziale łódzkim ruszyły dwie placówki pod szyldem Delikatesy Premium. W tym formacie w Drzewicy przy ulicy Kilińskiego otworzył sklep Grzegorz Świeboda. Obiekt liczy około 150 mkw. powierzchni handlowej i ma w ofercie 4,5 tysiąca pozycji asortymentowych, w tym pięknie wyeksponowane stoiska w produktami świeżymi. A więc owocami i warzywami, mięsem i wędlinami oraz pieczywem. Sklep powstał w nowym budynku na obrzeżach miasta na terenie osiedla domów jednorodzinnych, posiada wygodny parking i jest przygotowany na konkurencję ze strony takich funkcjonujących w okolicy sklepów jak Biedronka, Mila, czy Dino.
Także pod szyldem Delikatesy Premium ruszył sklep w Pajęcznie przy ulicy Sienkiewicza. Właściciel Włodzimierz Mielczarek uruchomił go w lokalu po istniejącym w tym miejscu przed laty dawnym sklepie Gminnej Spółdzielni. Swoisty powrót sklepu w tej lokalizacji spotkał się w doskonałym przyjęciem ze strony klientów. Placówka na powierzchni handlowej około 100 mkw. powierzchni handlowej oferuje blisko 3800 produktów, z których znacząc część stanowią doskonale wyeksponowane produkty świeże. Tu także sklep będzie konkurował z pewnością skutecznie z takimi placówkami handlowymi jak Milo, Biedronka, czy rozliczne małe, prywatne sklepy.