W tym roku zmienia się również formuła Ogólnopolskiego Kongresu FMCG. Prezentacje i panele dyskusyjne zostaną zrealizowane online na stronie targispecjal.pl. Partnerami merytorycznymi są gazety branżowe: Wiadomości Handlowe, Handel, Hurt i Detal oraz firmy badawcze i analityczne: GfK Polonia, Nielsen, CMR. Do udziału zaprosiliśmy czołowych przedstawicieli polskiego handlu i biznesu. Zrealizujemy także panele: finansowy, przy współpracy z GWW oraz panel mięsny.
Transmisja wszystkich prezentacji, debat oraz panelów dostępna będzie na stronie www.targispecjal.pl i rozpocznie się o godzinie 12:00. W programie Kongresu m.in.:
-
Prezentacja "Jak zmienność sytuacji wpłynęła na polski handel i shoppera. FMCG 2020 w czasie pandemii."
-
Debata "Sektor FMCG w nowej rzeczywistości – scenariusze i wyzwania dla handlu. Branża pod presją pandemii i recesji gospodarczej."
-
Prezentacja "Tysiące sklepów, tysiące potrzeb. Obraz handlu małoformatowego w Polsce w erze pandemii."
-
Debata "Rola sektora hurtowego w strategiach detalistów i dostawców – perspektywy i kierunki rozwoju."
-
Prezentacja "Po pandemii: nowa normalność polskiego konsumenta".
-
Debata "Konsument w świecie po pandemii”.
-
Prezentacja "Zakupy w małych sklepach – jak zmieniał się koszyk zakupowy i jego wartość wraz z kolejnymi miesiącami pandemii".
-
Debata "Małe sklepy po pandemii-jak odpowiedzieć na zmianę potrzeb i perspektyw."
-
Prelekcja "Jak dzięki ekspozycji i komunikacji sprzedać więcej."
Panel finansowy:
-
(R)ewolucja w raportowaniu – wyzwania nowej struktury JPK_V7
-
Nowe regulacje 2020/2021 - uproszczenia czy utrudnienia podatku VAT?
Panel mięsny:
-
Czy i jak Covid 19 zmienił branżę mięsną ? Prognozy na najbliższy rok
Prelegentami, panelistami oraz moderatorami tegorocznego Kongresu są (układ alfabetyczny nazwisk):
-
Tomasz Baran, Dyrektor Obszaru Sprzedaży, Sokołów S.A.
-
dr Marek Borowiński, Shop Doctor, Hurt i Detal,
-
Remigiusz Czernecki, Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Handlowy, Grupa Kapitałowa Specjał
-
Angelika Dahms, Prawnik, LL.M
-
Piotr Gondek, Krajowy Dyrektor Sprzedaży i Rozwoju Dystrybucji, Carlsberg Polska Sp. z o.o.
-
Paweł Gurgul, Prezes Zarządu, Grupa Hortex
-
Maciej Herman, Dyrektor Zarządzający, Członek Zarządu, LOTTE Wedel Sp. z o.o.
-
Sławomir Jaszczyszyn, Commercial Director BU FOOD, Grupa Maspex
-
Peter Knauer, Prezes Zarządu, Hochland Polska Sp. z o.o.
-
Jan Kolański, Prezes Zarządu, Grupa Colian
-
Bogdan Łukasik, Przewodniczący Rady Nadzorczej, Modern-Expo Group
-
Michał Maksymiec, Dyrektor ds. współpracy z sieciami detalicznymi Panelu Gospodarstw Domowych, GfK Polonia
-
Damian Matysik, Group KAM Sieci Detaliczne, Grupa Żywiec S.A
-
Małgorzata Militz, Wspólnik GWW Ladziński Cmoch i Wspólnicy
-
Marek Moczulski, Prezes Zarządu, Unitop Sp. z o.o.
-
Szymon Mordasiewicz, Commercial Director Consumer Panel Poland w GfK
-
Mieszko Musiał, Wiceprezes Zarządu ds. Sprzedaży, Carlsberg Polska Sp. z o.o.
-
Marzena Olbryś, Dyrektor Handlowy, Zakłady Mięsne Pekpol Ostrołęka S.A.
-
Agata Partyka, Dyrektor ds. Rozwoju Klientów, Danone Sp. z o.o.
-
Krzysztof Pawiński, Prezes Zarządu, Grupa Maspex
-
dr hab. inż. Mariusz Rudy prof. UR, Zakład Przetwórstwa i Towaroznawstwa Rolniczego Instytut Technologii Żywności i Żywienia Kolegium Nauk Przyrodniczych Uniwersytet Rzeszowski
-
Jan Sałata, Dyrektor Generalny, PSH Nasz Sklep Sp. z o.o.
-
Katarzyna Skibińska, Sales and Marketing Director Mamut Polska S.A., Mamut Polska S.A.
-
Marcin Skowron, Wiceprezes, Zakłady Tłuszczowe "Bielmar" Sp. z o.o.
-
Łukasz Stępniak, Redaktor Naczelny, Wiadomości Handlowe,
-
Marek Sypek, Dyrektor Generalny, Członek Zarządu, Stock Polska Sp. z o.o.
-
Elżbieta Szarejko, Ekspert, CMR
-
dr Michalina Szczepańska, Redaktor Naczelna, Handel,
-
Krzysztof Tokarz, Prezes Zarządu, Grupa Kapitałowa Specjał
-
Robert Warda, Szef grupy KAM, Unilever
-
Robert Wawro, Dyrektor Operacyjny, Wiceprezes Zarządu, Grupa Maspex
-
Artur Węgłowski, Dyrektor Handlowy, Goodvalley sp. z o.o.
-
Tomasz Wilkoń, Wiceprezes Zarządu, Rabat Detal Sp. z o.o.
-
Rafał Wróblewski, Dyrektor Sprzedaży, Członek Zarządu, Nestle Polska S.A.
-
Daniel Zbroszczyk, Ekspert, Nielsen
-
Marian Zych, Wiceprezes, PSH Livio Sp. z o.o.
ZAPRASZAMY! do zarezerwowania sobie daty 4-5 listopada na udział online w III edycji OGÓLNOPOLSKIM KONGRESIE FMCG i odwiedzenia strony targispecjal.pl