Pod koniec ubiegłego roku sieć PSH Nasz Sklep liczyła 3854 sklepy franczyzowe. Natomiast we wszystkich sieciach należących do Grupy Specjał (Nasz Sklep, Rabat Detal, Livio) na koniec 2019 roku działało 8629 sklepów. Tylko w tym roku liczba placówek sieci PSH Nasz Sklep powiększyła się o 146 sklepów. W zeszłym roku dynamika wzrostu sieci wyniosła 4,16 proc., zaś w latach ostatnich było to średnio rocznie 6,46 proc.
Po całotygodniowym remodelingu i uzupełnieniu asortymentu pod szyldem Delikatesy Premium ruszyła jubileuszowa placówka w miejscowości Stróże koło Grybowa w województwie małopolskim. Sklep liczy około 100 mkw. powierzchni handlowej. W dniu otwarcia na klientów czekały atrakcyjne promocje cenowe oraz sieciowe programy lojalnościowe z nagrodami. Nie zabrakło słodkiego poczęstunku i pamiątkowego dyplomu dla właścicieli.
Aktualnie dużym wyzwaniem organizacyjnym przy takim przedsięwzięciu była konieczność zachowania obowiązujących obostrzeń i przepisów sanitarnych związanych z pandemią. Ilość klientów na sali sprzedaży była limitowana, obowiązywały maseczki i rękawiczki ochronne dla personelu, dezynfekcja koszyków i wózków oraz przy wejściu do sklepu znalazły się dozownik ze środkiem do dezynfekcji rak i rękawiczki jednorazowe. Niestety sytuacja ta wymusiła rezygnację ze stałych eventów towarzyszącym otwarciu takich jak grille, animacje, degustacje czy konkursy dla najmłodszych klientów. Z właścicielką sklepu Panią. Agatą Gryboś sieć umówiła się, że po zakończeniu pandemii, za rok, na pierwsze urodziny sklepu, przygotowana zostanie dla klientów huczna niespodzianka. Pomimo tych utrudnień otwarcie się udało. Klienci dopisali, a wyrazem ich zadowolenia były pełne towaru koszyki i wózki. Na pochwałę zasługuje cała, profesjonalnie przygotowana do wypełniania swoich obowiązków załoga, której umiejętności i wiedza są dla tego sklepu ogromnym atutem. Warto podziękować właścicielom sklepu za zaufanie, którym obdarzyli sieć i naszemu zespołowi pracowników za zaangażowanie w realizację tego projektu.
Nasz Sklep oferuje franczyzobiorcom szereg korzyści, w tym atrakcyjne ceny i preferencyjne warunki zakupu towarów. Sieć posiada własne zaplecze dystrybucyjne, w którym strategiczną rolę odgrywa Specjał, czyli ogólnopolski dystrybutor z szerokim asortymentem. Właściciele sklepów otrzymują wynagrodzenie za realizację polityki handlowej. Sieć zapewnia też udział w akcjach marketingowych skierowanych do partnerów. Eksperci Naszego Sklepu przeprowadzają aranżację sali sprzedaży oraz wprowadzają planogramy. Franczyzobiorcy mogą liczyć na pomoc w najważniejszych obszarach prowadzonej działalności. W ofercie sieci jest bezpłatny e-learning. W tym roku zostały wprowadzone nieoprocentowane pożyczki dla franczyzobiorców. Środki te mogą być przeznaczone na realizację bieżących zobowiązań wynikających z działalności sklepu, bądź też uzgodnionych działań promocyjnych i wizerunkowych mających na celu odbudowę pozycji rynkowej sklepu.
Mamy nadzieję, że dzisiejszy dzień będzie początkiem nowej , pełnej sukcesów drogi dla 4000. sklepu sieci Nasz Sklep.