Zapraszamy na Ogólnopolski Kongres: „Dokąd zmierza Polski Handel?”, który zgromadzi ekspertów, liderów opinii oraz kluczowe postacie w polskim handlu, w tym przedstawicieli kierownictw największych koncernów i firm rynku FMCG. Kongres odbywać się będzie w ramach XXII Międzynarodowych Targów Biznes Żywność Medycyna Auto Flota 2019 w dniach 6-7 listopada br. w G2A Arenie w Jasionce koło Rzeszowa.
Moderatorami będą redaktorzy najlepszych pism branżowych. Przez dwa dni będą odbywały się prezentacje, panele dyskusyjne, debaty poświęcone bieżącej sytuacji w handlu oraz trendom, nowym oczekiwaniom klientów i prognozowanym kierunkom rozwoju. W programie pierwszego dnia zaplanowano prezentacje:
-
Struktura rynku handlowego w Polsce – dzisiaj i jutro
-
Sklepy po sąsiedzku – perspektywy i szanse
-
Konsument w Polsce AD 2020 – fundamentalne trendy
-
Strategie asortymentowe w czasach dominacji dyskontów: oferta na półce głównym narzędziem budowania przewagi konkurencyjnej
-
Lokalizacja sprzedaży największych kategorii spożywczych
-
Obowiązkowy asortyment w sklepach małoformatowych - dzisiaj i jutro
Ważnym punktem programu będą debaty:
-
Przyszłość polskiego handlu – scenariusze i wyzwania – współorganizowana przez magazyn Wiadomości Handlowe, poruszająca szeroką tematykę m.in.: franczyz i sklepów małych formatów jako elementów przewagi polskiego handlu, budowania siły handlu w oparciu o współpracę z dostawcami, współpracy między polskimi dystrybutorami czy zmian w prawie,
-
Rola franczyzy w handlu tradycyjnym – współorganizowana przez magazyn Wiadomości Handlowe, poruszająca tematykę franczyzy, jej znaczenia w polskim handlu, kierunków rozwoju.
-
Czynniki wpływające na sprzedaż najważniejszych kategorii w sklepach małoformatowych – współorganizowana przez magazyn Handel, podejmująca dyskusję na tematy związane z: zmianami regulacji prawnymi a wzrostem cen w niektórych kategoriach, metod marketingowych wspierających sprzedaż w sklepach małoformatowych, znaczenia kanału małoformatowego dla wprowadzania nowych produktów, czy scenariuszy rozwoju kanału małoformatowego i jego miejsce w strategiach sprzedażowych producentów.
Równocześnie będzie realizowana Akademia Trade Marketingu współorganizowana przez pismo Hurt i Detal. W ramach niej eksperci poprowadzą panele:
-
Sklep i jego otoczenie. W jakim otoczeniu funkcjonuje Twój sklep? Czy rzeczywiście sklep odpowiada na potrzeby mieszkańców?
-
Wizualizacja placówki handlowej. Czy wizualizacja Twojego sklepu zachęca klientów do zakupów. Czy klient dobrze czuje się w Twoim sklepie?
-
Merchandising – zasady ekspozycji. Czy tak naprawdę znasz zasady ekspozycji towarów na półce? Dowiedz się jak ustawienie towarów wpływa na wielkość koszyka zakupowego.
-
Sposoby aktywowania klientów. Budowanie lojalności i zaufania. Co zrobić, aby klienci byli bardziej aktywni w zakupach, jak zwiększyć koszyk zakupowy? Zasady organizowania akcji promocyjnych. Co zrobić, aby klienci zawsze wracali do Twojego sklepu i byli bardziej lojalni? Zasady organizowania systemów lojalnościowych.
W programie przewidziano także Kongres Mięsny, którego gośćmi i panelistami będzie kierownictwo największych firm z tej branży. Z kolei drugiego dnia odbędzie się konferencja finansowa poświęcona kluczowym aspektom z zakresu ekonomii szczególnie ważnym dla handlu.
Czołowi przedstawiciele polskiego handlu
Na zaproszenie Organizatorów wydarzenia w debatach i panelach dyskusyjnych, wezmą udział przedstawiciele z najwyższego szczebla organizacyjnego czołowych koncernów i firm rynku FMCG.W gronie zaproszonych do udziału w roli panelistów znaleźli się m.in.:
-
Zenon Daniłowski, prezes zarządu, Makarony Polskie S.A.
-
Marek Darul, prezes, Kupiec Sp. z o.o.
-
Radosław Dlouhy, sales director petcare, Mars Polska Sp. z o.o.
-
Evangelos Evangelou, prezes, Herbapol Lublin
-
Paweł Gurgul, prezes, Grupa Hortex
-
Maciej Herman, CEO, Lotte Wedel Sp. z o.o.
-
Sławomir Jaszczyszyn, commercial director, Maspex Food
-
Jan Kolański, prezes, Colian Holding
-
Bogusław Kowalski, prezes zarządu, Graal S.A.
-
Robert Krawiec, prezes zarządu, Mamut Polska S.A.
-
Michał Krygier, customer development director, supermarkets and traditional trade, Unilever Polska Sp. z o.o.
-
Jan Leja, prezes, Storck Sp. z o.o.
-
Władysław Migdał, prof. dr hab. inż., Katedra Przetwórstwa Produktów Zwierzęcych Uniwersytet Rolniczy w Krakowie
-
Andrzej Minarczuk, prezes, OSM Kosów Lacki
-
Adam Mokrysz, prezes, Grupa Mokate
-
Takumi Morita, wiceprezes zarządu, Mosso Kewpie Poland Sp. z o.o.
-
Michał Mrowiec, wiceprezes, Kompania Piwowarska
-
Mieszko Musiał, wiceprezes, Carlsberg Polska
-
Paweł Ornatek, prezes zarządu, Profi Sp. z o.o.
-
Krzysztof Pawiński, prezes, Grupa Maspex Wadowice
-
Józef Rolnik, współwłaściciel, Rolnik Sp. J.
-
Mariusz Rusin, prezes, Zakłady Mięsne Silesia SA
-
Marcin Skowron, wiceprezes , Zakłady Tłuszczowe "Bielmar" Sp. z o.o.
-
Mieczysław Walkowiak, wiceprezes zarządu ds. handlu i marketingu, Sokołów S.A.
-
Tomasz Wielgomas, wiceprezes, Dawtona Sp. z o.o.
-
Grzegorz Zych, wiceprezes zarządu, Dobrowolscy Sp. z o.o.
-
Jarosław Żytowicz, dyrektor generalny, Kupiec Sp. z o.o.