Dzięki remodelingowi placówki Tadeusza Woźniaka w Opocznie przy ulicy Modrzewiowej udało się powiększyć powierzchnię sprzedaży sklepu do 140 mkw. Wcześniej sklep liczył zaledwie 60 mkw. sali sprzedaży, w związku z czym możliwości poszerzenia asortymentu i właściwej jego prezentacji były poważnie ograniczone. Przy znacząco większej powierzchni sensowne stało się wprowadzenie nowoczesnych planogramów, dzięki czemu oferta asortymentowa licząca dotąd zaledwie 3500 sku mogła wzrosnąć aż dwukrotnie. A jednocześnie jej prezentacja, ułożenie na półkach sklepowych i organizacja placówki okazały się przyjazne dla klientów. Dodatkowo detalista zainstalował pięknie prezentujący się regał z winami, które są najchętniej wybierane przez konsumentów. Rozwiązanie to jest efektem projektu od pewnego czasu realizowanego przez PSH Livio. Efektem wymienionych działań okazał się wyraźny wzrost obrotów w sklepie i pojawienie się znaczącej grupy nowych klientów.
Także w sklepie Franciszka Miszczuka w miejscowości Strzelce na terenie oddziału łódzkiego Livio przeprowadzono gruntowny remodeling, zaś półki i ułożenie asortymentu zorganizowano zgodnie z wcześniej opracowanymi planogramami. Sklep oferuje teraz na powierzchni 110 mkw. 7 tys. pozycji asortymentowych, zaś przy organizacji sali sprzedaży szczególny nacisk położono na kształt stoisk z produktami świeżymi, czyli mięsno-wędliniarskiego, nabiałowego i owocowo-warzywnego. Tu także zainstalowano regał z winami, według nowego projektu oferowanego przez PSH Livio swoim franczyzobiorcom. Dysponujący sporym parkingiem sklep cieszy się dzięki temu rosnącym zainteresowaniem ze strony nie tylko lokalnych klientów, ale i podróżnych.