Dnia 1 marca 2017 r. rozpoczyna się nowa akcja promocyjna w sklepach sieci Nasz Sklep oraz LD Holding. Kolejna loteria, po „Zakupowym Szale”, która ma szansę osiągnąć jeszcze większy sukces oraz zwiększyć rozpoznawalność sieci na rynku. Akcja będzie trwała przez cztery miesiące, a zakończenie przypadać będzie na dzień 30 czerwca 2017r.
Nadrzędnym celem akcji promocyjnej „Loteria Plus”, jest gwarantowany wzrost sprzedaży promowanych produktów partnerów biorących udział w loterii. Wieloletnie doświadczenie zgormadzone na podstawie kilku już przeprowadzonych edycji loterii, utwierdza w przekonaniu, iż konsumenci świadomie uczestniczący w ww. akcji zwiększają wartość koszyka zakupowego, który indywidualnie dostosowujemy do potrzeb franczyzy. „Loteria Plus” w porównaniu do poprzednich akcji przeprowadzonych w ramach sieci Nasz Sklep oraz LD Holding zmienia mechanizm zwiększając tym samym ponad dwukrotnie szansę na wygraną atrakcyjnych nagród rzeczowych m.in. wyciskarki wolnoobrotowej firmy ELDOM.
Po raz kolejny wprowadzenie innowacyjnych rozwiązań marketingowych generować ma zwiększenie poczucia entuzjazmu wśród konsumentów, prowadzącego tym samym do liczniejszych wizyt na placówkach objętych akcją promocyjną.
Siec Nasz Sklep oraz LD Holding, kontynuuje świetną passę w kreowaniu akcji promocyjnych, doceniając znaczenie wizerunkowe jakie niesie za sobą każda promocja przeprowadzona wśród klientów, oferująca szansę na liczne wygrane. Loteria Plus ma za zadanie utrzymać poziom poprzednich edycji loterii organizowanych w ramach sieci Nasz Sklep oraz LD Holding, które za każdym razem zaskakiwały nie tylko konsumentów ale również partnerów przeprowadzanych akcji promocyjnych, wzmacniając tym samym ich wizerunek na rynku konsumenckim.