LD Holding stawia na podnoszenie jakości zrzeszonych pod szyldem LIVIO sklepów poprzez przeprowadzane remodelingi, połączone z odpowiednim ułożeniem asortymentu zgodnie z przygotowanym planogramem. Sklepy muszą być funkcjonalne i wygodne, przy tym estetyczne dlatego odpowiednia aranżacja wnętrz oraz maksymalne wykorzystanie powierzchni sklepu, przekłada się na wzrost obrotów.
Jednym z ostatnio przeprowadzanych remodelingów zgodnym ze standardem sieci jest placówka Pani Barbary Janiszewskiej w Drobninie ( woj. wielkopolskie ), która zdecydowała się w jednym czasie na remodeling swojej placówki jak i wprowadzenie systemu Hipermarket, w który wyposaża zrzeszone sklepy sieć LD Holding. Program ten gwarantuje kompleksowe zarządzanie sprzedażą. „Jestem bardzo zadowolona, że podjęłam decyzję zmiany wizerunku sklepu jak i decyzją na wprowadzenie systemu sklepowego. Już wcześniej myślałam, że muszę coś w tym sklepie zmienić, wiedząc, ze jest to konieczne, ciągle odkładałam decyzję. Sieć LIVIO, poprzez swoich specjalistów bezproblemowo przeprowadziła mnie przez cały proces zmian. Pani Kasia przy pomocy moich ekspedientek oraz pracownicy LD HOLDING z oddziału Poznań sprawnie przeprowadzili remodeling mojej placówki. Czego efektem jest zadowolenie, często zachwyt klientów mojego sklepu, którzy wyraźnie komunikują, że nie ma tak ładnego sklepu w okolicy. Co mnie utwierdza w przekonaniu, że warto było… Na chwilę obecną nie wyobrażam sobie jak można prowadzić sklep bez systemu sprzedażowego. Tu również dziękuję sieci LIVIO, że pomogli mi wdrożyć program, w przypadku wątpliwości mam swojego opiekuna, do którego mogę zadzwonić i wyjaśnić problem. Zaufałam sieci i nie żałuję swojej decyzji. Mam piękny, funkcjonalny sklep i zadowolonych klientów” – podkreśla Barbara Janiszewska .
Właścicielka Delikatesów "Marina" we Władysławowie aby wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów zdecydowała się na zmiany w wyposażeniu i aranżacji sklepu. Pod koniec listopada powstało nowe stoisko monopolowe przeniesione z samodzielnego aneksu do głównej sali sprzedaży,. Zakupione zostały nowe chłodnie oraz zmieniony został układ kas dzięki czemu powiększyła się powierzchnia ekspozycyjna. Placówka o powierzchni 530 m2 oferuje klientom ok. 13 000 pozycji asortymentowych. Szeroki asortyment a zwłaszcza taki, który jest nie dostępny w konkurencyjnych sklepach wyróżnia tę placówkę a wprowadzone zmiany dodatkowo zyskują pozytywną opinię klientów. Sklep został otwarty ponad 15 lat temu i od początku należał do „ Sieci 34”. Jest to logo, które w tym regionie jest dobrze znane klientom ,dlatego pozostaje w ofercie franczyzowej firmy LD Holding kojarzonej głównie z „Livio”.