Nie jest łatwo zgromadzić prawie 3500 pozycji asortymentowych na powierzchni około 60 m2. Udało się to jednak zrobić w nowej placówce Livio Express w Wierzchowie w województwie zachodniopomorskim. Należący do Beaty i Mariusza Kowalskich sklep „U Kusego” mimo wiejskiego charakteru po wejściu do sieci zaoferował klientom tak bogaty asortyment produktów. Zarówno właściciele, jak i organizator sieci wierzą w to, że położenie placówki przy głównej drodze zapewni jej powodzenie tak u miejscowych klientów, jak i przejezdnych. Siłą sklepu są przede wszystkim produkty świeże, ciągłość asortymentowa i przyjazna atmosfera. Jest to typowy sklep wiejski, choć o podwyższonym standardzie. Została powiększona sala sprzedaży, odrestaurowano wnętrze, zakupiono nowe regały sklepowe. Sprzedaż tradycyjna została zastąpiona samoobsługą. Dzięki wsparciu sieci sklep zyskał na wizualizacji wewnętrznej jak i zewnętrznej. Dzięki nowym standardom niestraszna im konkurencja pobliskich sklepów ABC, Odido, czy Lewiatan.
Także pod szyldem Livio Express ruszyła placówka w Nowogardzie. Do sieci przystąpił sklep o charakterze piekarniczo-cukierniczym należący do Sylwii i Stanisława Sionków. Po rebrandingu „Kajzerka” oferuje już nie tylko pieczywo i ciastka, ale i produkty ogólnospożywcze. Oczywiście oferta świeżego, gorącego pieczywa nadal pozostaje magnesem dla klientów, którzy teraz będą mogli uzupełnić te zakupy o produkty nabiałowe, czy wędliny. Podobnie jak placówka w Wierzchowie „Kajzerka” liczy około 60 m2 powierzchni handlowej, zaś dzięki poszerzeniu oferty do 1100 produktów może sprostać konkurencji.