Prowadzona w sklepach z sieci Delikatesy Premium, Delikatesy Sezam oraz placówkach Nasz Sklep, Nasz Sklep Express i Livio loteria „Zakupowy Szał” spotkała się z ogromnym uznaniem klientów. Już w pierwszym miesiącu jej działania wydano ponad 20 tysięcy nagród i upominków.
Loteria promocyjna „Zakupowy Szał” jest jednym z wielu narzędzi wspierania sprzedaży, jakie PSH Nasz Sklep wraz z LD Holding oferuje swoim klientom, czyli tradycyjnym sklepom detalicznym. Projekt wspiera tym samym rozwój sklepów i buduje przewagę konkurencyjną na lokalnym rynku. Dzięki loterii promocyjnej placówki franczyzowe tych sieci zyskały szeroką reklamę w ogólnopolskim radiu, prasie oraz mogą skutecznie budować lojalność konsumentów.
Akcja rozpoczęła się 1 października 2014 r, a zakończy się 31 mara 2015 r. Aby wziąć udział w loterii wystarczy zrobić zakupy za zaledwie 10 zł, przy czym wśród zakupionych towarów muszą się znaleźć co najmniej dwa z listy produktów promowanych, w jednym z 4000 sklepów uczestniczących w akcji. Podzielona jest na sześć edycji, w ciągu których zmieniać się będą produkty uprawniające do uczestnictwa w loterii. W sumie do wygrania jest 100 100 nagród.
Już w pierwszym miesiącu trwania loterii wydano ponad 20 000 upominków i 5 głównych nagród w postaci wysokiej jakości Smartfonów Samsung Galaxy S III oraz Tabletów Samsung Galaxy Tab 4. Szczęście uśmiechnęło się m.in. do:
- Pani Heleny z Rzeszowa
- Pani Joanny z Gaci
- Pana Krzysztofa z Dzierążni.